הפגנת נהגי אוטובוס בכניסה לירושלים (צילום: כוח לעובדים)
הפגנת נהגי אוטובוס בכניסה לירושלים (צילום: כוח לעובדים)

עד השבוע הבא: הסתיימה מחאת נהגי האוטובוס בכניסה לירושלים; הכביש נחסם לסירוגין

איגוד ועדי התחבורה בכוח לעובדים השבית הבוקר, שני, את האוטובוסים בחברת סופרבוס ואלקטרה אפיקים במחאה על תנאי ההעסקה. ההשבתה, שכללה קווים רבים בעוטף ירושלים, הסתיימה בהתאם להיתר שניתן מבית הדין לעבודה בשעה 8:30

פורסם בתאריך: 6.6.22 07:36

***עדכון 8:35***

הסתיימה שביתת נהגי האוטובוס של נהגי חברות התחבורה הציבורית סופרבוס ואלקטרה אפיקים. הנהגים, שאף הפגינו בשעות הבוקר המוקדמות באזור הכניסה לירושלים וחסמו את הכבישים, חזרו לעבודתם. כזכור, כפי שפורסם – ההשבתה של נהגי האוטובוס קיבלה את אישור בית הדין לעבודה אשר אישרה להם לשבות בין השעות 5:00 ל-8:30 בבוקר, ולאחר מכן לחזור לעבודה.

מוקדם יותר פרסמנו כיעשרות נהגי חברת סופרבוס (ואלקטרה אפיקים) משביתים הבוקר את התחבורה הציבורית בירושלים ובמקומות נוספים בארץ, זאת במחאה על תנאי העסקתם. הנהגים, שמאוגדים תחת 'כוח לעובדים' קיבלו את אישור בית הדין לעבודה להשבתה עד לשעה 8:30.

פרט להשבתה, הנהגים מפגינים הבוקר, שני, בכניסה לירושלים וחוסמים את הכביש לסירוגין. עומסי תנועה כבדים במקום ומומלץ לנסוע בדרכים חלופיות.

הארון שובש, יו"ר ועד הנהגים בחברת סופרבוס: "4,000 נהגים ונהגות חסרים בתחבורה הציבורית, ואנחנו הנהגים שמבצעים את העבודה קורעים תחת הנטל בשעות אינסופיות. בלי זמן ללכת לשירותים או להתרענן. היום זה 4,000 מחר זה יחמיר. הענף הזה על סף קריסה. אנחנו באיגוד ועדי התחבורה הציבורית שובתים בפעם השלישית ונמשיך לשבות בכל יום שני, עד שהמדינה תתעשת ותבין שאת שכר הנהגים יש לשפר כבר השנה".

כאמור, ההשבתה היא של נהגי חברות סופרבוס ואלקטרה אפיקים, אשר מפעילות בירושלים והסביבה מספר קווים, בעיקר קווי עוטף ירושלים לישובים גבעת זאב, מבשרת ציון. גוש עציון, קרית ארבע, מועצה אזורית בנימין. מעלה אדומים, ירושלים-אריאל.

 


מחפשים דירת שלושה חדרים בדרום העיר? היכנסו ללוח הנדל"ן של ירושלים

לעדכונים אחר כל הידיעות הכי חמות>>

הורידו את אפליקציית "כל העיר" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "כל העיר" באייפון


תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר