מעצר (צילום: דוברות המשטרה)
מעצר (צילום: דוברות המשטרה)

האלימות בעיר העתיקה: במהלך סוף השבוע – נעצרו חמישה חשודים

במקרה אחד, בעקבות סיוע והכוונה של תצפיתי מרכז השליטה של מרחב דוד במחוז ירושלים (מבט 2000), שוטרי מרחב דוד איתרו 3 חשודים, ובמקרה נוסף נעצרו על ידי כוחות המשטרה 2 חשודים

פורסם בתאריך: 21.8.22 16:03

משטרת ישראל עצרה חמישה חשודים, שלושה קטינים ושני בגירים, בחשד למעורבותם באירועי אלימות שונים שהתרחשו בסוף השבוע האחרון בעיר העתיקה. מעצרם של החשודים הוארך עד ל-22.8. המשטרה ממשיכה בחקירת המקרים.


לעדכונים אחר כל הידיעות הכי חמות>>

הורידו את אפליקציית "כל העיר" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "כל העיר" באייפון


"מרחב דוד במחוז ירושלים החל בחקירת נסיבות שני אירועי אלימות שונים שהתרחשו במהלך סוף השבוע בעיר העתיקה", מדווחים במשטרת ירושלים. "במקרה אחד, בעקבות סיוע והכוונה של תצפיתי מרכז השליטה של מרחב דוד במחוז ירושלים (מבט 2000), שוטרי מרחב דוד איתרו 3 חשודים (קטינים, תושבי העיר העתיקה) המעורבים באירוע אלימות כנגד מספר עוברי אורח בעיר העתיקה. על פי החשד לאחר שאחד החשודים נמלט מהמקום, הוא החליף את בגדיו והמשיך לתקוף עוברי אורח עד שנתפס על ידי השוטרים".

עוד מדווחים במשטרה כי "במקרה נוסף, בסיוע והכוונה של תצפיתני מבט 2000, נעצרו על ידי כוחות המשטרה 2 חשודים (בגירים, תושבי א טור) שתקפו והעיפו את כובעו של עובר אורח בעיר העתיקה. החשודים הועברו לחקירה במרחב דוד ואתמול, מעצרם הוארך ב-3 ימים עד לתאריך 22.8. המשטרה ממשיכה בחקירת המקרים".

במשטרה שבים ומדגישים כי "משטרת ישראל תפעל בכל הכלים והאמצעים שברשותה על מנת לעצור ולמצות את הדין עם חשודים במעשי אלימות ובריונות למען שלום הציבור ובטחונו האישי".


מחפשים דירת 4 חדרים בצפון העיר? היכנסו ללוח הנדל"ן של ירושלים

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר