הסכין שעמה בוצעה הדקירה ונתפסה ע"י השוטרים בביתו של הנאשם (צילום: דוברות המשטרה)
הסכין שעמה בוצעה הדקירה ונתפסה ע"י השוטרים בביתו של הנאשם (צילום: דוברות המשטרה)

חשד: תושב העיר העתיקה התווכח על חניה, יצא מהרכב עם סכין ודקר באכזריות

לאחר שחוקרי מרחב דוד במחוז ירושלים גיבשו נגד החשוד תשתית ראייתית, אתמול, ראשון, הגישה התביעה המשטרתית במחוז ירושלים כתב אישום נגד הנאשם עם בקשה למעצרו עד לתום ההליכים המשפטיים נגדו

פורסם בתאריך: 29.8.22 10:16

ויכוח על חניה הוביל לדקירה ותקיפה חמורה: לאחר שהחשוד במעשה, תושב העיר העתיקה כבן 40, נעצר על ידי שוטרי מחוז ירושלים, הוגש נגדו כתב אישום.


לעדכונים אחר כל הידיעות הכי חמות>>

הורידו את אפליקציית "כל העיר" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "כל העיר" באייפון


ממשטרת ירושלים נמסר כי "בתאריך 18.8, בשעות הצהריים, התקבל במשטרה דיווח על אירוע אלימות שהתרחש בסמוך לשער החדש בעיר העתיקה. כוחות משטרה של מחוז ירושלים שהגיעו למקום, איתרו את זירת האירוע והחלו בביצוע פעולות לאיתור החשוד במעשה. כתוצאה מאירוע האלימות שכלל דקירות סכין, נפצעו שני מעורבים תושבי מזרח ירושלים באורח בינוני ופונו לטיפול רפואי.

עוד נמסר כי "לאחר המעשה, החשוד בדקירות נמלט מהמקום. בסריקות משטרתיות שנערכו אחריו, שוטרי מרחב דוד איתרו את החשוד, תושב העיר העתיקה כבן 40, בביתו. בחיפוש שערכו השוטרים בביתו, נתפסה הסכין שעמה דקר את הקורבנות. הנאשם נעצר לחקירה במרחב דוד של מחוז ירושלים.

"מהחקירה במשטרה עולה כי זמן קצר קודם לתקיפה, החל ויכוח בין הנאשם לשני אנשים אחרים על חניית רכבם באזור השער החדש. בשלב מסוים הקורבנות העמידו את רכבם בכניסה למנזר וירדו מהרכב. במהלך הויכוח הנאשם שלף סכין ודקר את השניים באכזריות מספר פעמים והוביל לפציעתם".

מעצרו של הנאשם הוארך מעת לעת. לאחר שחוקרי מרחב דוד במחוז ירושלים גיבשו נגדו תשתית ראייתית, אתמול, ראשון, הגישה התביעה המשטרתית במחוז ירושלים כתב אישום נגד הנאשם עם בקשה למעצרו עד לתום ההליכים המשפטיים נגדו.

במשטרה מציינים ומדגישים כי "מחוז ירושלים של משטרת ישראל ימשיך להיאבק בעבירות האלימות החמורה באשר היא, ולפעול למיצוי הדין עם העבריינים".


מחפשים דירות גן במרכז העיר? היכנסו ללוח הנדל"ן של ירושלים

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר