פציעת התייר (צילום: דוברות המשטרה)
פציעת התייר (צילום: דוברות המשטרה)

צפו בתיעוד: תקיפת התייר בעיר העתיקה – בגלל מחיר הגלידה

משטרת ירושלים עצרה לפני כעשרה ימים, 19.8, בעל עסק בעיר העתיקה לאחר שתקף תייר בכניסה לבית העסק, בעקבות ויכוח על מחיר הגלידה. כתוצאה מהתקיפה, נפצע התייר באורח קל ופונה לקבלת טיפול רפואי. נגד החשוד הוגש כתב אישום

פורסם בתאריך: 29.8.22 11:55

הויכוח על מחיר הגלידה הוביל לתקיפה אלימה של התייר. לאחר שהמשטרה עצרה לפני שבוע וחצי בעל עסק שתקף באלימות תייר בעיר העתיקה בראשו, בסופ"ש הוגש נגדו כתב אישום.


לעדכונים אחר כל הידיעות הכי חמות>>

הורידו את אפליקציית "כל העיר" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "כל העיר" באייפון


כזכור, כפי שפורסם ב"כל העיר", שוטרי מרחב דוד במחוז ירושלים, עצרו לפני כעשרה ימים בעל עסק בעיר העתיקה לאחר שתקף תייר בכניסה לבית העסק, בעקבות סכסוך עסקי. כתוצאה מהתקיפה, נפצע התייר באורח קל ופונה לקבלת טיפול רפואי.

ממשטרת ירושלים נמסר כי "בתאריך 19.8, בשעות הצהריים, התקבל במשטרה דיווח על תקיפה שהתרחשה בחנות בעיר העתיקה. שוטרי מרחב דוד של מחוז ירושלים שהגיעו למקום, עצרו בתוך זמן קצר את בעל העסק בעיר העתיקה, זאת לאחר שניסה להימלט ולהסתתר בבית העסק.



"כתוצאה מהתקיפה, נפצע התייר (נתין זר, תושב ארה"ב בשנות החמישים לחייו) באורח קל ופונה לקבלת טיפול רפואי עם חתך בראשו. מהחקירה במשטרה עולה כי התקיפה בוצעה עם כוס מזכוכית שאותה הנאשם אחז בידו והטיח לראשו של הקורבן, זאת בעקבות ויכוח מילולי שהתפתח בין הקורבן לבעל העסק על מחיר גלידה שרכש מבית העסק מספר שניות קודם לכן".

עוד נמסר כי "מעצרו של הנאשם הוארך מעת לעת. עם השלמת החקירה במרחב דוד של מחוז ירושלים הוגש נגדו בסופ"ש על ידי חטיבת התביעות של משטרת ישראל כתב אישום עם בקשה למעצרו עד לתום ההליך המשפטי המתנהל נגדו.

"לצד ההליך הפלילי שמתנהל נגד הנאשם, בשבוע שעבר התקיים שימוע במרחב דוד לבעל העסק ובסיומו הוחלט על סגירתו למשך שמונה ימים".

במשטרה שבים ומדגישים כי "מחוז ירושלים של משטרת ישראל ימשיך להיאבק בעבירות האלימות והבריונות באשר הן, ולפעול למיצוי הדין עם העבריינים".


מחפשים דירת גן בדרום העיר? היכנסו ללוח הנדל"ן של ירושלים

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר