צוותי החירום והביטחון נערכים לשנה החדשה (צילום: באדיבות עיריית ירושלים)
צוותי החירום והביטחון נערכים לשנה החדשה (צילום: באדיבות עיריית ירושלים)

עשרות פקחים, ניידות שיטור ועוד: היערכות מערך האבטחה ובטיחות בדרכים לקראת פתיחת שנה"ל בירושלים

על מנת לתת מענה אבטחתי לכלל המוסדות בהם קיים פער, יופעל מערך אבטחה היקפי במהלך כל שעות הפעילות. בנוסף, תתבצע הסברה ופנייה לציבור הנהגים וההורים – לנהוג ביתר זהירות, לתת זכות קדימה להולכי הרגל, וכן לקרוא להם להישמע להוראות משמרות הבטיחות והמתנדבים

פורסם בתאריך: 31.8.22 19:18

בימים אלה נשלמות ההכנות וההיערכות של מינהל התפעול העירוני לקראת פתיחת שנת הלימודים. מערך האבטחה נפרס בהתאם לקריטריונים שנקבעו והאגף לחירום וביטחון פועל בתיאום מלא עם משטרת ישראל לאבטחת מוסדות החינוך בעיר.


לעדכונים אחר כל הידיעות הכי חמות>>

הורידו את אפליקציית "כל העיר" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "כל העיר" באייפון


מעיריית ירושלים נמסר כי "ראש העיר משה ליאון מלווה אישית את סוגיית אבטחת המוסדות ובישיבות שקיים בנושא, ביקש לעשות את כל המאמצים להשלמת גיוס כוח אדם ומרכיבי הביטחון הנדרשים".

בעירייה מציינים כי "השינויים שחלו בשוק העבודה בשנתיים האחרונות, לאחר הקורונה, השפיעו גם על מערכי האבטחה ומציבים אתגרים בגיוס כוח אדם מתאים. על מנת לתת מענה אבטחתי לכלל המוסדות בהם קיים פער, יופעל מערך אבטחה היקפי במהלך כל שעות הפעילות הכולל ניידות ביטחון, צוותי לוחמים רכובים על גבי אופנועים, ניידות שיטור עירוני וניידות משטרה".

יש לציין כי במוסדות החינוך קיימים מרכיבי ביטחון משמעותיים נוספים, ביניהם גדר היקפית ושערים, מערכת בקרת כניסה הכוללת מצלמה לזיהוי וזמזם לפתיחת השער מרחוק ולחצני מצוקה המחוברים למוקד הביטחון העירוני להזעקת ניידת בעת הצורך.

"כ-60 פקחים עירוניים יוצבו בשלושת הימים הראשונים במעברי חציה הסמוכים למוסדות החינוך בשכונות השונות בעיר במטרה להגביר סיוע למשמרות הזהב", עוד מוסרים בעירייה. "כמו כן, תתבצע הסברה ופנייה לציבור הנהגים וההורים – לנהוג ביתר זהירות, לתת זכות קדימה להולכי הרגל, וכן לקרוא להם להישמע להוראות משמרות הבטיחות והמתנדבים. בנוסף, צוותי סיירות אגף האכיפה יתגברו את מערך אבטחת מוסדות החינוך".

"כחלק מהיערכות האגף לשיפור פני העיר, נצבעו מעברי חצייה, חודשו והוצבו מעקות בטיחות בהתאם לסקר בטיחות שהתבצע בנושא והוצבו תמרורים המורים על תנועת ילדים בדרך בסמוך למעברי חצייה", עוד מציינים בעירייה.

ראש העיר משה ליאון: "עיריית ירושלים מייחסת חשיבות רבה מאוד לבטיחות הילדים בדרך לבית הספר וממנו ולמערך אבטחת מוסדות החינוך ופועלת ללא לאות לקיום שגרת ביטחון לכל מוסדות החינוך בעיר, לביטחונם ולרווחתם של כל ילדי ירושלים".


מחפשים דירות גן במרכז העיר? היכנסו ללוח הנדל"ן של ירושלים

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר