קניות לחג (צילום: Kzenon/depositphotos.com)
קניות לחג (צילום אילוסטרציה: Kzenon/depositphotos.com)

לקראת ראש השנה: איפה סל הקניות הכי זול לחג?

המועצה הישראלית לצרכנות בדקה סל קניות לחגים הכולל 165 מוצרים בקטגוריות שונות, ובהם המוצרים הפופולריים שעולים על שולחן החג, במטרה לספק מידע על פערי המחירים והשוואה שתאפשר את הקנייה המשתלמת ביותר לחג. התוצאות: רמי לוי בראש ברוב הקטגוריות

פורסם בתאריך: 19.9.22 10:57

לקראת חגי תשרי בדקה המועצה הישראלית לצרכנות סל ייעודי לחגים הכולל 165 מוצרים בקטגוריות שונות, הכוללות את מגוון המוצרים הפופולריים שעולים על שולחן החג, במטרה לספק מידע על פערי המחירים והשוואה שתאפשר לצרכנים לדעת על הקנייה המשתלמת ביותר לחג.


לעדכונים אחר כל הידיעות הכי חמות>>

הורידו את אפליקציית "כל העיר" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "כל העיר" באייפון


מהבדיקה עולה כי הרשת הזולה באינטרנט היא רמי לוי, כאשר ההפרש בינה לבין הרשת היקרה – סופר יודה – עומד על 1,010 שקל (40 אחוז). רמי לוי היא גם רשת הדיסקאונט הזולה ביותר, וההפרש בינה לבין הרשת היקרה – פרש מרקט הוא 464 שקל (18 אחוז). מגה מרקט היא הרשת העירונית הזולה, ואילו סופר יודה היא היקרה ביותר, כאשר ההפרש ביניהן הוא 874 שקל (33 אחוז). רמי לוי מדורגת במקום הראשון כרשת האונליין הזולה ביותר, ואילו מגה אונליין היא הרשת היקרה ביותר, כאשר ההפרש ביניהן עומד על 486 שקל (19 אחוז).

פרט לרמי לוי, שבה הזמנת אונליין תחסוך 34 שקל, בשאר רשתות שיש להן סניף אונליין המחיר של הסל בסניפי רשת הדיסקאונט הוא נמוך יותר מאשר באתר האינטרנט של אותה הרשת.


דירוג רשתות דיסקאונט מהזול ליקר

דירוג רשתות דיסקאונט מהזול ליקר


דירוג רשתות אונליין מהזול ליקר

דירוג רשתות אונליין מהזול ליקר


דירוג רשתות עירוניות מהזול ליקר

דירוג רשתות עירוניות מהזול ליקר


במועצה הישראלית לצרכנות מציינים כי הפרשי המחירים בין מוצרים בודדים יכולים להגיע לעשרות שקלים, אך ציינו כי ייתכן שבמוצרי הבשר והדגים קיימים הבדלי איכות. פילה סלמון טרי נמכר ברשת רמי לוי באינטרנט ב-78.20 שקל לק"ג, בעוד שברשת מיני סופר אלונית המחיר הוא 155 שקל – הפרש של 76.80 שקל (98 אחוז). פילה סלמון קפוא נמכר ברשת רמי לוי ב-50 שקל, ובמחיר כפול – 99.90 שקל – ברשתות סופר יודה, מיני סופר אלונית וקולינריק – הפרש של 50 שקל (100 אחוז). שישיית קוקה קולה זירו 1.5 ליטר נמכרת ברשת שוק העיר ב-29.80 שקל, ובלא פחות מ-59.90 שקל ברשת מיני סופר אלונית – הפרש של 30 שקל (101 אחוז). יין לבן חצי יבש אמרלד ריזלינג סלקטד של יקבי כרמל 750 מ"ל נמכר ב-17.40 שקל ברשת סופר זופר, וב-33.90 שקל ברשת סופר יודה – הפרש של 16.50 שקל (95 אחוז).

 

 

עוד נמסר מהמועצה הישראלית לצרכנות כי המחירים נבדקו בממוצע רשתי; נכללו רשתות שמשדרות לאתר פרייסז ואשר להן לפחות 80 אחוז מהמוצרים; כשמוצר לא נמצא ברשת מסוימת נלקח לגביו המחיר הממוצע של שאר הרשתות שנבדקו; המחירים תלויי מבצעים (ללא מבצעי כרטיס אשראי) שמשתנים מעת לעת; והמחירים נכונים ליום הבדיקה המוצג.


מחפשים דירת 4 חדרים בירושלים? היכנסו ללוח הנדל"ן הגדול של "כל העיר"


תגיות:

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר