אילוסטרציה זירת תאונה
אילוסטרציה זירת תאונה

תאונה בין הרכבת הקלה לרוכב אופניים כבן 12 ליד גבעת התחמושת

הילד פונה על ידי מד"א לבית החולים הדסה עין כרם במצב בינוני ועם חבלה בראשו. תנועת הרכבות חזרה לפעול כסדרה אחרי שהזירה פונתה

פורסם בתאריך: 26.7.17 16:24

לפני שעה קלה אירעה תאונת דרכים בין הרכבת הקלה לילד כבן 12 שרכב על אופניים באזור גבעת התחמושת. רוכב האופניים פונה במצב בינוני לבית החולים. מהמשטרה נמסר כי "בוחני אגף התנועה יצאו למקום ופתחו בחקירה".

אחד מהנוסעים ברכבת משחזר בשיחה עם "כל העיר" את התאונה: "פתאום הרגשנו שהנהג בולם חזק, מהצד ראינו רוכב אופניים שנדרס מתחת לרכבת. כל הנוסעים נבהלו. הזמנו מד"א, שהגיעו תוך כמה דקות. כל הנוסעים יצאו החוצה ואמרו לנו שהרכבת מפסיקה לעבוד".

זירת התאונה בין הרכבת הקלה לאופניים

זירת התאונה בין הרכבת הקלה לאופניים

 

ממד"א ירושלים נמסר כי "בשעה 15:24 התקבל דיווח במוקד 101 של מד"א על רוכב אופניים, שנפגע מהרכבת הקלה בסמוך לתחנת גבעת התחמושת. חובשים ופראמדיקים של מד"א העניקו טיפול רפואי לרוכב האופניים, כבן 12, ופינו אותו לבית החולים הדסה עין כרם, בהכרה עם חבלה בראש".

רוכב האופניים מקבל טיפול מחובשי מד"א

רוכב האופניים מקבל טיפול מחובשי מד"א

 

מחברת סיטיפס, מפעילת הרכבת הקלה, נמסר: "נער שרכב על אופניו בתחום מסילות הרכבת בסמוך לגבעת התחמושת נפגע מרכבת שנסעה במקום. הנער פונה על ידי מד"א לבית החולים. סיטיפס מבקשת להזכיר כי כניסה לתחום המסילות ובכלל זה רכיבה על אופנים על גבי המסילות, אסורה ומסוכנת".

עוד נמסר מסיטיפס כי "עם סיום הטיפול בתאונה וקבלת אישור המשטרה, שבה הרכבת הקלה לפעול כרגיל לכל אורך הקו".

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר