המודעות שנתלו בתחנות האוטובוסים
המודעות שנתלו בתחנות האוטובוסים

אקט מחאה: מודעות על הפרדה מגדרית בתחבורה הציבורית נתלו בתחנות האוטובוס בירושלים

פעילי תנועת 'דרכנו' תלו היום, ראשון, מאות מודעות בתחנות אוטובוסים ברחבי ירושלים ובערים נוספות בארץ כמחאה על הכוונה להעביר את 'פסקת ההתגברות'. מנכ"לית 'דרכנו' רחל עזריה: "האיום הגדול של הממשלה על החירויות של הציבור בכלל ושל נשים בפרט הוא פסקת ההתגברות"

פורסם בתאריך: 1.1.23 14:50

עשרות מודעות על הפרדה מגדרית בתחבורה הציבורית נתלו היום, ראשון (1.1.2023) בתחנות אוטובוס ברחבי ירושלים (ובערים נוספות בישראל).

את השלטים תלו פעילים של תנועת 'דרכנו' כאות מחאה על כוונת הממשלה הנכנסת בראשות בנימין נתניהו להעביר את פסקת התגברות. לטענת תנועת 'דרכנו' רק בשל פסיקת בג"ץ אסור לכפות הפרדה מגדרית באוטובוסים.


לעדכונים אחר כל הידיעות הכי חמות>>

הורידו את אפליקציית "כל העיר" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "כל העיר" באייפון


המודעות שנתלו נוסחו ונראו כמו פשקווילים שנהוגים במגזר החרדי. בשלטים נכתב: "עקב הקמתה של הממשלה החדשה והאיום בחקיקת פסקת ההתגברות, הרינו להודיע שבתחנה זו על כל האוטובוסים: גברים עולים מקדימה, ונשים עולות מאחורה".

המודעות נחתמו במילים: "כל כבודה של בת מלך פנימה, נשים צנועות רואות ישועות".


המודעה שנתלתה על תחנות האוטובוס


כאמור, ברחבי ירושלים נתלו עשרות מודעות, כאשר מתנועת 'דרכנו' נמסר כי בסף הכל נתלו למעלה מ-300 מודעות דומות בכל הארץ. מלבד ירושלים נתלו שלטים בחיפה, ראשון לציון, רמת גן, רעננה, הרצליה, גבעתיים ועוד.

מנכ"לית דרכנו, רחל עזריה (לשעבר חברת כנסת וחברת מועצת עיריית ירושלים): "בזכות פסיקת בג"ץ אסור לכפות על נשים לשבת מאחורה באוטובוס, למרות שהעסקנים החרדים מנסים לשנות את החוק הזה שוב ושוב. אם הממשלה תחוקק את פסקת ההתגברות, ותחליש את בג"ץ, העסקנים החרדים יחזירו את הכפיה על האוטובוסים הנפרדים. האיום הגדול של הממשלה על החירויות של הציבור בכלל ושל נשים בפרט הוא פסקת ההתגברות. לכן לא ניתן לזה לקרות".

 

 


מחפשים דירת 4 חדרים במרכז העיר? היכנסו ללוח הנדל"ן של ירושלים


תגיות:

תגובות

3 תגובות
  1. משתמש אנונימי (לא מזוהה)

    מטורללים, כעורים, מנוונים. נבערים ומושחתים!
    באין מגמתם שינוי דרכיהם הנלוזות – אזי יש להשימם ולגדרם בגטו או שניים. המשתיירים – יוליכו עצמם אל מדינת ערב או דיקטטורה מושחתת אחרת. אם יישרדו אם לאו.

  2. פלוני

    הפשקווילים החרדיים כבר לא נראים ככה… מי שמכיר את קמפיין 'המהפכה השקטה' יודע שאפשר "לקדם" הפרדה מגדרית גם בצבע וביצירתיות…

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר