דן שינדלר (מימין), החיפושים של יכ"ל במהלך הלילה (צילום: יחידת הכלבנים לישראל)
דן שינדלר (מימין), החיפושים של יכ"ל במהלך הלילה (צילום: יחידת הכלבנים לישראל)

עדכון – הנעדר דן שינדלר אותר והכל כשורה

הנעדר דן שידלר אודותיו דווח הבוקר אותר והכל כשורה.

פורסם בתאריך: 8.1.23 08:29

***עדכון חשוב***

הנעדר דן שידלר אודותיו דווח הבוקר אותר והכל כשורה.

ממשטרת ירושלים נמסר: "בתום לילה שבמהלכו ערכו כוחות המשטרה בירושלים ומתנדבים רבים סריקות אחר נעדר בסיכון כבן 80, הוא אותר הבוקר והושב לחיק משפחתו".

עוד נמסר מהמשטרה: "אמש בשעות הערב המאוחרות, התקבל דיווח במוקד המשטרה בדבר קשיש שישב בפארק ניות שבירושלים יחד עם מטפלו ובשלב מסוים הבחין המטפל כי הקשיש עזב את המקום וקיים חשש שלא מתמצא באזור. מיד עם קבלת הדיווח, החלו כוחות משטרה מתחנת מוריה ושוטרי מג"ב רבים לצד מתנדבים, בהם מתנדבי יחידת החילוץ המשטרתית "עציון" בסריקות נרחבות. הסריקות בוצעו עם אמצעים רבים ומגוונים, בהם: רחפנים ומסוק היחידה האוירית של משטרת ישראל, ונמשכו לאורך הלילה במטרה להביא לאיתורו המהיר, במיוחד בשל הקור השורר בלילות אלו. עם אור ראשון, ולאחר שחלפו שעות רבות בהן נערכו סריקות, עובו מערכי החיפושים ונעשה שימוש בפרשים וכלבנים של מחוז ירושלים ומשמר הגבול, יחד עם אמצעים מיוחדים נוספים, והבוקר הצליחו שוטרי תחנת מוריה במחוז ירושלים בסיוע מתנדבי יחידת הכלבנים, לאתר את הנעדר בכניסה לבניין בשכונה הסמוכה. לאחר בדיקה של גורמי רפואה הוא הועבר בחזרה לחיק משפחתו".

במשטרה מציינים לטובה את ההיענות המהירה של מתנדבים רבים שהתייצבו לסייע כבר במהלך הלילה ופעלו יחד עם עשרות שוטרים ולוחמי מג"ב בשילוב אמצעים מהקרקע ומהאוויר, במטרה להביא לאיתורו במהרה ובשלום.


לעדכונים אחר כל הידיעות הכי חמות>>

הורידו את אפליקציית "כל העיר" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "כל העיר" באייפון


מאז צאת השבת יחידת הכלבנים לישראל (יכ"ל) מצויה בחיפושים נרחבים ברחבי ירושלים אחר הנעדר דן שינדלר, כבן 79, אשר נראה לאחרונה אתמול (מוצ"ש, 7.1) בסביבות השעה 19:00 באזור פארק ניות.


ביחידת הכלבנים מציינים כי "עקב הקור ששרר באזור במהלך הלילה, קיים חשש כבד לחייו. אנו פונים לציבור בבקשת סיוע דחופה בהפצת תמונתו. כל היודע דבר על מקום הימצאו מתבקש ליצור קשר בדחיפות עם מוקד יכ"ל: 054-4876709".


הפרסום של יכ"ל על הנעדר דן שינדלר


 

 


מחפשים דירת 4 חדרים ברסקו? היכנסו ללוח הנדל"ן של ירושלים

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר