הנזק שנגרם לרכב החירום (צילום: דוברות המשטרה)
הנזק שנגרם לרכב החירום (צילום: דוברות המשטרה)

חשד: תושב ירושלים ניפץ חלונות בתים ורכבי חירום

תושב ירושלים, בשנות ה-30 לחייו, נעצר לחקירה בחשד שגרם נזק לחלונות דירת מגורים במספר הזדמנויות. חשוד גם שניפץ שמשה של רכב חירום

פורסם בתאריך: 24.1.23 14:34

חשוד, תושב ירושלים בשנות ה-30 לחייו, שגרם נזק לחלונות דירת מגורים במספר הזדמנויות, נעצר הלילה, שבין שני לשלישי, לחקירה במשטרה במהלכה שמו נקשר לאירוע גרימת נזק נוסף שארע לאחרונה לרכב חירום והצלה בעיר.

ממשטרת ירושלים נמסר כי "שוטרי סיור תחנת לב הבירה במחוז ירושלים הוזעקו הלילה אל אחד מרחובות מרכז העיר, זאת בעקבות דיווח שהתקבל במוקד המשטרה על חשוד שגרם נזק לחלון בית לאחר שיידה אבנים במקום.

"שוטרי הסיור שהגיעו למקום, הבחינו במספר אזרחים אוחזים בחשוד, תושב העיר בשנות ה-30 לחייו, והוא נמסר לידם. בתחקור ראשוני שערכו השוטרים עלה כי החשוד במהלך הימים האחרונים הגיע לא אחת סמוך למקום ויידה אבנים לעבר חלון הבית וגרם בכך נזק. הלילה, הצליחו דרי הבית כאמור ללכוד את החשוד במעשה ולאחר מכן דיווחו על כך למשטרה".

עוד נמסר כי "החשוד שנעצר, הועבר לחקירה בתחנת לב הבירה ובתוך כך התברר כי על פי החשד הנו מעורב באירוע נוסף של גרימת נזק הנחקר בימים אלו במשטרה, זאת לאחר שנגרם נזק לרכב חירום והצלה על ידי חשוד שניפץ באמצעות אבן את שמשתו האחורית של רכב ה'בימבולנס'. במהלך היום יובא החשוד בפני בימ"ש שלום בירושלים שם תבקש המשטרה להאריך את מעצרו".

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר