פינת ההנצחה לזכרם של נטלי ואלי מזרחי ז"ל בהדסה הר הצופים (צילום: דוברות הדסה)
פינת ההנצחה לזכרם של נטלי ואלי מזרחי ז"ל בהדסה הר הצופים (צילום: דוברות הדסה)

הבוקר בהדסה: פינת הנצחה לזכרה של עובדת בית החולים נטלי מזרחי ובעלה אלי ז"ל

בהדסה הר הצופים הוצבה הבוקר עמדת הנצחה לזכרם של שניים מנרצחי הפיגוע הקשה בנוה יעקב בליל שבת - עובדת בית החולים נטלי מזרחי ובעלה אלי. "״עובדי הדסה כולם מרכינים ראשם בשעה קשה זו, מבכים את לכתם של נטלי היקרה ובעלה אלי"

פורסם בתאריך: 29.1.23 08:57

הפיגוע הקטלני בליל שישי ממשיך להדהד בירושלים (ובכלל), כשליל אמש – מוצ"ש – היא רווי באבל ושכול עם קיומם של לוויות של כמעט כל הנרצחים.

הבוקר, ראשון, הוצבה ברחבת הכניסה לבית החולים הדסה הר הצופים עמדת הנצחה לזכרה של עובדת בית החולים נטלי מזרחי ובעלה אלי זכרם לברכה, אשר ירדו לסייע לנפגעים לאחר ששמעו את קולות הירי, פגשו במחבל ונורו ונרצחו.


לעדכונים אחר כל הידיעות הכי חמות>>

הורידו את אפליקציית "כל העיר" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "כל העיר" באייפון


מחפשים דירת 3 חדרים בצפון העיר? היכנסו ללוח הנדל"ן של ירושלים


נטלי ז"ל, בת 46 במותה, עבדה במחלקת האוכל בהדסה הר הצופים במשך כ-20 שנה. היא עבדה גם ביום שישי בבוקר, שעות ספורות לפני שנרצחה.

כאמור, בהדסה הר הצופים הוצבה עמדת הנצחה עם תמונותיהם של נטלי ואלי מזרחי ז"ל, ולצידם נרות נשמה. עובדי בית החולים והמטופלים הרכינו ראש והדליקו נרות נשמה.


אלי ונטלי מזרחי ז"ל (צילום: באדיבות המשפחה)

אלי ונטלי מזרחי ז"ל (צילום: באדיבות המשפחה)


אלה סאקוביץ׳, דודתה של נטלי, עובדת ותיקה במחלקה לתפעול משקי בהדסה הר הצופים, נפרדת בכאב גדול: "נטלי עלתה לארץ עם ההורים ואחותה בשנות ה-90, ומאז ועד היום הייתה מטפלת בשני ההורים באהבה, מסביב לשעון. היא עבדה בהדסה הר הצופים בעבודה שכל כך אהבה, תמיד עם חיוך, תמיד עם רצון לתת ולהעניק למאושפזים במחלקות. נפגשנו הרבה במשמרות ותמיד ראיתי אותה מרוצה ושמחה. היא הרגישה כאן טוב, שהיא יכולה לתת מעצמה. כשאביה, שהוא אחי, נפטר לפני עשור, היא המשיכה לטפל באמא במסירות, כל הזמן עבורה. רופאים, הסעות, תרופות וטיפולים – הכל למען אמא.

"לפני שנתיים התחתנה עם אליהו לאחר כמה שנות חברות. ביום שישי, כמו תמיד, היא סיימה משמרת בהדסה הר הצופים ולאחר חלוקת ארוחת הערב למטופלים היא נסעה לביתו של חמה, אביו של אלי, בנוה יעקב. משם הייתה אמורה כמו בכל יום שישי, לנסוע בחזרה לבית שמש כדי לא להשאיר את אימה לבד. כשהיו באמצע ארוחת השבת, הם שמעו את היריות – באמצע האוכל היא ובעלה רצו להגיש עזרה וירדו מהבית כדי לטפל בפצועים, ואז ירו בשניהם. ככה נגמרו חיים שלמים. אנחנו שבורים, לא מאמינים שזה קרה לנו".

 

 

מנכ״ל הדסה פרופ׳ יורם וייס אומר בכאב: "עובדי הדסה כולם מרכינים ראשם בשעה קשה זו, מבכים את לכתם של נטלי היקרה ובעלה אליהו. נטלי היתה חלק ממשפחה גדולה, משפחת הדסה, עובדת ותיקה ומוכרת בבית החולים. כל מי שעבד לצידה מספר על אישה חמה, מלאת אכפתיות ורצון להיטיב עם המטופלים אותם פגשה מדיי יום ולכן לא הופתעו חבריה לעבודה כששמעו שמיהרה להגיש עזרה לפצועים אמש. צוות המרכז הרפואי הדסה מבקש לנחם את המשפחה על אובדנה הקשה ועוטף אותה בשעותיה הקשות. נטלי ואליהו בעלה, יהי זכרם ברוך".

הלוויתם של נטלי ואלי מזרחי ז"ל התקיימה אמש, מוצ"ש, בבית העלמין בבית שמש – שם התגוררו בני הזוג. יהי זכרם ברוך.

 

 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר