הרכבת הקלה (צילום: באדיבות כפיר הרכבת הקלה)
הרכבת הקלה (צילום: באדיבות כפיר הרכבת הקלה)

הבשורה לנוסעי הרכבת הקלה: החל ממחר – עלייה במספר הנסיעות ובתדירות

המטרה הינה לקצר את זמני ההמתנה ולהפחית את הצפיפות בקרונות. מעתה תבצע הרכבת הקלה 331 נסיעות מידי יום, בימים ראשון עד חמישי, בין השעות 05:30 בבוקר ועד חצות

פורסם בתאריך: 31.1.23 20:27

בשורה לתושבי ירושלים: ממחר, רביעי, תוגבר תדירות הנסיעות של הרכבת הקלה בעיר, במטרה לקצר את זמני ההמתנה ולהפחית את הצפיפות בקרונות. מעתה תבצע הרכבת הקלה 331 נסיעות מידי יום, בימים ראשון עד חמישי, בין השעות 05:30 בבוקר ועד חצות. השיפור בתדירות יורגש בעיקר בשעות הערב והלילה, במטרה למנוע המתנה ארוכה בתחנות ולמען בטיחות התושבים.


לעדכונים אחר כל הידיעות הכי חמות>>

הורידו את אפליקציית "כל העיר" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "כל העיר" באייפון


מחפשים דירת 3 חדרים בירושלים? היכנסו ללוח הנדל"ן של "כל העיר"


"מאז תחילת חודש ינואר השנה", מוסרים בעירייה, "גדל מספר הרכבות בשעות הערב, בין 19:00 ל-20:00. כיום מגיעה הרכבת בשעות אלו כל 6 דקות, לעומת תדירות של רכבת כל 10 דקות לפני כן. החל מיום רביעי, תוגבר תדירות הרכבת גם בשעות מאוחרות יותר. בין השעות 20:00 עד 22:00 תגיע רכבת בכל 10 דקות, במקום בכל 12 דקות עד כה; בשעות 22:00 עד 24:00 תוגבר התדירות לרכבת בכל 12 דקות, במקום 15 דקות בעבר".

שרת התחבורה והבטיחות בדרכים תא"ל (מיל') מירי רגב: "הרכבת הקלה משפרת את התדירות ואת רמת השירות. גם הקווים הבאים מתקדמים בקצב מהיר לקראת השלמת רשת רכבות קלות שתחבר את ירושלים כולה ואת מרכז העיר לשכונות. כפי שאמרתי בעבר, המשימה שלי היא לאפשר לתושבים, לאורחים ולתיירים המגיעים לירושלים נסיעה בטוחה, איכותית וזמינה. החזון שלי לתושבי ישראל הוא לחבר את המדינה כולה בתחבורה ציבורית חכמה ויעילה. לכל רחבי הארץ במהירות ובטיחות".

 

 

ראש העיר משה ליאון: "אחרי שבחודש שעבר הוספנו נסיעות והגענו ל320 נסיעות ביום אנו מוסיפים נסיעות נוספות שיקלו על העומסים בתוך הקורונות. הרכבת הקלה היא כלי הסעת המונים מוצלח וירוק שמוריד עומסי תנועה משמעותיים בעיר. בשנים הקרובות נסיים את שני הקווים הנוספים שימשיכו ויפחיתו עומסי תנועה רבים".

 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר