מעצרים, מעצר חשוד (צילום ארכיון: דוברות המשטרה)
מעצר חשוד (צילום ארכיון: דוברות המשטרה)

התחזות באינסטגרם: תושב ירושלים התחזה לנערה ברזילאית וביצע עבירות מין ב-8 נערים

פרקליטות מחוז ירושלים הגישה כתב אישום נגד תושב ירושלים שהתחזה לנערה ברזילאית באינסטגרם וניהל שיחות מיניות עם מספר קטינים. כתב האישום מייחס לו בין היתר, עבירות של מעשה מגונה בקטין וסחיטה באיומים

פורסם בתאריך: 2.2.23 15:52

פרקליטות מחוז ירושלים (פלילי) הגישה אתמול, חמישי, לבית המשפט המחוזי בעיר כתב אישום נגד תושב ירושלים, וזאת לאחר שהתחזה לנערה ברזילאית באינסטגרם וביצע עבירות מין בשמונה קטינים כבני 15-11.


לעדכונים אחר כל הידיעות הכי חמות>>

הורידו את אפליקציית "כל העיר" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "כל העיר" באייפון


מחפשים דירת 3 חדרים בצפון העיר? היכנסו ללוח הנדל"ן של ירושלים


על פי כתב האישום, שהוגש על ידי עו"ד רינת בן יעקב, הנאשם התחזה בפני שמונה קטינים בחשבון האינסטגרם לנערה ברזילאית בשם Juliana Andreucci, על מנת לקיים עמם שיחות בעלות אופי מיני. בין היתר פנה הנאשם לקטין בן 15, המשתתף בתחרויות ספורט והציג את עצמו כ- Juliana, נערה ברזילאית בת 14, שאביה מכה אותה וסובלת ממחלה סופנית. הנאשם ביקש מהקטין לשלוח לו תמונות אינטימיות וסרטונים בעלי אופי מיני והמתלונן שלח לו.

לאחר כמה שבועות ביקש הנאשם מהמתלונן לשלוח לו סרטון נוסף בעל אופי מיני אך המתלונן סירב. בעקבות כך, הנאשם איים על המתלונן כי במידה ולא ישלח לו את הסרטון המיני הוא יפיץ את הסרטונים הקודמים לבני משפחתו ועוקביו באינסטגרם, מה שגרם למתלונן לשלוח לו סרטונים נוספים. בנוסף איים הנאשם על המתלונן כי יעביר לו את פרטי חשבון האינסטגרם שלו ויאפשר לו גישה אליו כי אם לא יעשה כך הוא יפיץ את הסרטונים אשר שלח לו לבני משפחתו ולעוקביו. בעקבות האיומים, העביר המתלונן את פרטי חשבונו לנאשם.

הנאשם פנה לקטינים אחרים, באמצעות חשבון האינסטגרם של הקטין, וביקש מהם לשוחח עם ידידתו juliana. הקטינים שוחחו עם הנאשם, כשהם סבורים שהם מתכתבים עם נערה בגילם, שיחות בעלות אופי מיני.

כתב האישום מייחס לנאשם ביצוע עבירות של גרם מעשה מגונה בקטין מתחת לגיל 16, בהסכמה שהושגה במרמה לגבי מיהות העושה, גרם מעשה מגונה בקטין מתחת לגיל 16 שלא בהסכמה חופשית, ניסיון גרם מעשה מגונה בקטין מתחת לגיל 16, בהסכמה שהושגה במרמה לגבי מיהות העושה, התחזות כאדם אחר, סחיטה באיומים, סחיטה באיומים בנסיבות מחמירות, מידע כוזב במחשב, שיבוש מהלכי משפט והטרדה מינית.

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר