הסכין ששימשה לפיגוע הדקירה צילום דוברות המשטרה
(צילום: דוברות המשטרה)

הבוקר – ניסיון פיגוע דקירה במחסום מעלה אדומים. החשודה נוטרלה

פלסטינית הגיעה הבוקר חמושה בסכין למחסום והתקדמה לעבר המאבטחים בניסיון לדקור אותם, המאבטחים הבחינו בה וביצעו ירי לעבר פלג גופה התחתון

פורסם בתאריך: 23.2.23 08:13

הבוקר, בסביבות השעה 7:45, הגיעה פלסטינית חמושה בסכין למחסום מעלה אדומים, התקדמה לעבר המאבטחים וניסתה לדקור אחד מהם. המאבטחים בתגובה ביצעו ירי לעבר פלג גופה התחתון של החשודה ונטרלו אותה. אין נפגעים לכוחות הביטחון.


לעדכונים אחר כל הידיעות הכי חמות>>

הורידו את אפליקציית "כל העיר" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "כל העיר" באייפון


מחפשים דירה בשכונת מלחה? היכנסו ללוח הנדל"ן של ירושלים


 

 

ראש עיריית מעלה אדומים, בני כשריאל, הגיע הבוקר לזירת ניסיון הפיגוע במחסום הכניסה לעיר, ושיבח את המאבטחים שמנעו פיגוע דקירה וניטרלו את המחבלת שהגיעה למקום חמושה בסכין: "שוב, בפעם השנייה בתוך כמה חודשים ולאח שבפעם הקודמת חוסל במחסום המחבל שרצח את סמלת נועה לזר ז"ל, עירנות ונחישות המאבטחים מנעה אירוע שהיה עלול להסתיים בצורה קטלנית. לאחר שכבר אמש, לאור האירועים בקסבה של שכם, הנחיתי את גורמי הביטחון ואת תושבי העיר להגביר עירנות, לצערי שוב ניסה הטרור לשבש את שגרת חיינו. אני משבח את המאבטחים במחסום ואת גורמי הביטחון בכלל על ביצוע תפקידם באופן מושלם ועל השמירה הנחושה והבלתי מתפשרת על חיינו וביטחוננו".

כשריאל הדגיש עוד כי "ניסיון הפיגוע הבוקר ממחיש ביתר שאת את הצורך הדחוף בהחלת הריבונות ובקידום הבנייה וסלילת הכבישים במעלה אדומים וביו"ש בכלל. היום עומדת לדון מועצת התכנון באישורי בנייה במעלה אדומים, ולאחר שאתמול אישרה מאות יחידות דיור בקריית ארבע ובמקומות נוספים, אני קורא לה לאשר את אלפי יחידות הדיור במעלה אדומים, שלהן ממתינות אלפי משפחות, כמו גם קידום כבישים הכרחיים מבחינה ביטחונית ובטיחותית כדוגמת כביש 'מרקם החיים'. יחד נעשה ונצליח".

 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר