המנכ"לית מיכל אופיר, מנכ"ל השלוחה הירושלמית נעם אבני והמייסד יוסי צרויה (צילום: פרטי)
המנכ"לית מיכל אופיר, מנכ"ל השלוחה הירושלמית נעם אבני והמייסד יוסי צרויה (צילום: פרטי)

על רקע המשבר בענף: שיתוף פעולה ירושלמי חדש בין אינטל להייטק חברתי למען הציבור

מדובר בתוכנית שמכשירה צעירים מהפריפריה נטולי רקע טכנולוגי לעבודה במקצועות ההייטק, ומסייעת להם לפתח פתרונות טכנולוגיים לטובת החברה הישראלית

פורסם בתאריך: 6.3.23 11:48

על אף המשבר בענף ההייטק, ישנן חברות בענף שממשיכות לסייע בפרויקטים חברתיים ובפרט בירושלים. באירוע שנערך במשרדי אינטל ירושלים, בהשתתפות מנכ"ל השלוחה הירושלמית נעם אבני וראשי ארגון הילמ"ה – המנכ"לית מיכל אופיר והיו"ר והמייסד יוסי צרויה, סוכם כי יוקצו בהתנדבות חללים במשרדיה בעיר של ענקית הטכנולוגיה העולמית, כמו גם מנטורים מטעמה. "אלו ילוו את הצוותים שלוקחים חלק בתוכניות ההכשרה של הילמ"ה, שנועדה למתן פתרונות חדשניים עבור השלטון המקומי", אומרים בארגון.


לעדכונים אחר כל הידיעות הכי חמות>>

הורידו את אפליקציית "כל העיר" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "כל העיר" באייפון


מחפשים דירה בגוננים? היכנסו ללוח הנדל"ן של ירושלים


 

ל"כל העיר" נמסר כי "מדובר בתוכנית שמכשירה ברמה הגבוהה ביותר צעירים מהפריפריה נטולי רקע טכנולוגי לעבודה במקצועות ההייטק, ומסייעת להם לפתח פתרונות טכנולוגיים לטובת החברה הישראלית, כשעד כה יצאו לפועל 70 פרויקטים כאלו עבור כלל הציבור הרחב".

לדברי נעם אבני, מנכ"ל אינטל ירושלים: "עם המעבר לעבודה היברידית, התפנו לנו חללי משרד רבים במרכז שלנו בעיר. לכן אני שמח על ההזדמנות למנף זאת לטובת תמיכה במפתחים צעירים שרוצים להשתלב בענף ההייטק הירושלמי והישראלי, ובפרט בארגונים כמו הילמ"ה – בכך שעוסקים ללא כוונת רווח בחינוך טכנולוגי ובתיקון עולם".

מנכ"לית הילמ"ה מיכל אופיר מוסיפה: "שיתוף הפעולה עם אינטל ירושלים מחזק מאוד את משתתפי התכנית ומאפשר להם לפתח את הפרויקטים באופן מקצועי יותר ובסופו של יום להשתלב בקלות יתרה בתעשיית ההייטק בישראל. הפרויקטים האלו השפיעו על חייהם של אלפי אנשים, ועזרו למצב את מדינת ישראל כמובילה עולמית בתחום היזמות החברתית טכנולוגית (Social Tech)".

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר