כוורות הזיקוקין שנתפסו (צילום: דוברות המשטרה)
כוורות הזיקוקין שנתפסו (צילום: דוברות המשטרה)

צפו: פעילות האכיפה של משטרת ירושלים לתפיסת צעצועים מסוכנים לפורים

במהלך פעילות של משטרת מחוז ירושלים לאיתור ותפיסתם של "צעצועים מסוכנים" - עשרות כוורות זיקוקין נתפסו הבוקר, שלישי, ברשותם של שלושה חשודים, ביניהם קטין, רגע לפני שנמכרו במרכז העיר

פורסם בתאריך: 7.3.23 10:42

משטרת ישראל ממשיכה בפעילות לאיתור ותפיסתם של "צעצועים מסוכנים" במטרה לשמור על שלום הציבור. הבוקר, שלישי, במהלך פעילות בלשי הנוער של מחוז ירושלים, נתפסו עשרות כוורות זיקוקין ברשותם של שלושה חשודים, ביניהם קטין, רגע לפני מכירתם במרכז העיר.



החשודים הועברו לחקירה במשטרה בחשד להחזקתם וסחר בפריטים מסוכנים אלו ששימוש פוחז בהם או על ידי גורמים חסרי ניסיון ואחריות, עלול לגרום לסכנה ממשית לשלומו של הציבור ולעיתים אף לביטחונם של הסובבים.


לעדכונים אחר כל הידיעות הכי חמות>>

הורידו את אפליקציית "כל העיר" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "כל העיר" באייפון


מחפשים דירה בגוננים? היכנסו ללוח הנדל"ן של ירושלים


במשטרת ירושלים מציינים כי "פעילות זאת מצטרפת למספר רב של פעילות סיכולית המתקיימת מזה שבועות ארוכים ברחבי ירושלים והסביבה על ידי יחידות משטרת מחוז ירושלים, במסגרתה נתפסו עד כה מאות כוורות זיקוקין, נפצים ופריטים מסוכנים נוספים, האסורים בחוק".

יש לציין כי חלק מפעילויות אלו התקיימו בשיתוף גורמי האכיפה במשרד הכלכלה האמונים בין היתר על נושא זה. לצד תפיסות רבות אלו, חקרה המשטרה את המעורבים הרבים וכנגדם החל פלילי בהתאם.

 

 

"משטרת ישראל ומחוז ירושלים בפרט, נערכה בפעילות מקדימה לקראת חג פורים במהלכה בוצעו מגוון פעולות מניעה מעין אלו בכל הקשור ל"צעצועים מסוכנים", והשלימה בימים אלו את היערכותה לאירועי החג שיחלו בירושלים מיום שלישי, תוך הגברת נוכחות באזורי בילוי ברחבי העיר", עוד מציינים במשטרה.  "פריסת כוחות רבה זאת של שוטרים ולוחמי משמר הגבול, סדרנים ומאבטחים, נועדה בראש ובראשונה להקנות לכלל החוגגים את תחושת הביטחון, לצד מניעת אירועי אלימות ושמירת הסדר הציבורי כנדרש. בנוסף, תפעל המשטרה לשמירת מרקם חיים ברחבי העיר, סיוע והכוונת תנועה לצירים חלופיים בהתאמה לאירועים שיתקיימו במסגרת העירונית".

בתוך כך, מהמשטרה נמסר כי "מאות שוטרים, לוחמי מג"ב, מתנדבים וסדרנים יפעלו במהלך הימים הקרובים במסגרת היערכות משטרת מחוז ירושלים לחג פורים לצד אירועי שמחה וחגיגות באופי החג, תוך דגש ניכר למשימות אבטחה ושמירת ביטחון הציבור, מניעת אירוע אלימות והפרת סדר ציבורי ברחבי העיר והישובים הסמוכים.

"בנוסף, נערכת המשטרה בהיבטי התנועה- פיקוח, סיוע והכוונה, אלו לצד פעולות אכיפה נחושה כנגד עבירות תעבורה חמורות בדגש לנהיגה בהשפעת אלכוהול או סמים. שוטרי מערך התנועה של מחוז ירושלים ותחנות המשטרה, יפעלו לבדיקתם של הנהגים סמוך למרכזי הבילוי, האירועים השונים ועוד, בטרם עלייתם מאחורי ההגה במטרה עיקרית למניעת נהיגה בהשפעה כאמור, ואכיפה כנגד נהגים שיתפסו נוהגים".

במשטרה מציינים ומדגישים כי "משטרת ישראל תפעל לאבטחת החוגגים באשר הם, תוך פריסת כוחות משטרה ומשמר הגבול, גלויים וסמויים, תוך שימוש נרחב ביכולות ואמצעים המשמשים להגברת ביטחון הציבור ורכושו. אנו מאחלים חג פורים שמח לכלל הציבור ומדגישים בפניו כי יש לשמור על ערנות ולדווח על כל חריג למוקד 100 של המשטרה".

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת
  1. שמעון טרגר

    כל הכבוד לפעילות הספציפית הזו של משט' י-ל .
    ממש נצרך ! תודה !

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר