האוטובוס שהותקף (צילום: כוח לעובדים)
הנזק שנגרם לאוטובוס (צילום: כוח לעובדים)

במהלך חגיגות פורים: נהגי אוטובוס הותקפו בירושלים בידי צעירים 

באיגוד ועדי התחבורה בכוח לעובדים מדווחים על סדרה של מקרי תקיפות נהגי אוטובוס שארעו אמש, רביעי, במהלך חגיגות שושן פורים בירושלים. "נערים צעקו לעברי 'מוות לערבים' ו'מחבל'", מספר נהג בחברת סופרבוס

פורסם בתאריך: 9.3.23 14:20

שוב אלימות כלפי נהגים בתחבורה הציבורית: סדרה של מקרי תקיפות נהגים בקווי חברת סופרבוס בירושלים אמש, רביעי, במהלך חגיגות שושן פורים. באיגוד ועדי התחבורה בכוח לעובדים מדווחים כי "נערים שיכורים יצאו מאירועי פורים, קיללו את הנהגים בקללות גזעניות, ירקו, זרקו על הנהגים בקבוקי מים, ניתצו זגוגיות וחסמו את תנועת האוטובוסים. כתוצאה מההתפרעויות חששו נהגים לצאת לקווים 72 ,71, 31 ו-62 – שכונות רמות, הר נוף והתחנה המרכזית".

"במהלך הנסיעה בקו 62, נכנסו נערים והתחילו לצעוק לעברי 'מוות לערבים' ו'מחבל'", מספר מחמוד אבו רג'ם, נהג בחברת סופרבוס. "חלק מהם ירדו למטה וחסמו לי את התנועה. הרגשתי לבד ופחדתי שזה יגיע לאלימות. בדרך חזרה בקו ריק, פתחו לי נערים את הדלת בכוח והכריחו אותי להסיע אותם. אתה לא מתעסק איתם כי אתה יודע שהמשטרה תפקיר אותך".

איתי כהן, ראש מטה ירושלים בכוח לעובדים: "הכתובת הייתה על הקיר. כולם יודעים שפורים מועד לפורענות ושוב – אין שום פעילות הרתעה כנגד תוקפי הנהגים. מה עוד צריך לקרות בכדי שהמשטרה תתעשת ותגן על עובדי התחבורה הציבורית?".

"אנחנו פונים לשרה מירי רגב", מוסיף כהן, "את מכירה היטב את מצוקות הנהגים. הגיע העת לשוב כבעבר לפעול איתנו ביחד להכרה בנהגים כעובדי ציבור והענשת תוקפיהם בהתאם. נהגים לא יסכנו את חייהם ואת ביטחונם האישי ולא ייצאו לקווים בלי הגנה מספקת".

 

תגובות

4 תגובות
4 תגובות
  1. איתן

    סופרבוס מעסיקה נהגים ערבים , שנוהגים לעתים בפראות בכבישים המשובשים ולא אכפת להם שנוסעים יחטפו חבלות גופניות . הם נוסעים לעתים על הבמפרים במהירות גם.

  2. משתמש אנונימי (לא מזוהה)

    נא לתגבר את האוטובוסים בירושלים ובביתר עילית את הקווים הפנימיים.

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר