בקשת ההיתר למערך אבטחה קבוע סביב בית משפחת נתניהו, מחסומים ברחוב, רחוב עזה (צילומים: דוברות המשטרה, צוות תכנית אב לתחבורה)
בקשת ההיתר למערך אבטחה קבוע סביב בית משפחת נתניהו, מחסומים ברחוב, רחוב עזה (צילומים: דוברות המשטרה, צוות תכנית אב לתחבורה)

סיוט ברחוב עזה: מבני אבטחה קבועים על חשבון שטחי ציבור סביב בית נתניהו

הוועדה המחוזית לתכנון אישרה אתמול, שלישי, בקשת היתר למערך אבטחה קבוע סביב בית ראש הממשלה ברחוב עזה. על פי הבקשה שאושרה על שטחי ציבור סביב הבית יוצבו מחסומים, עמודים ועמדות שמירה. בהחלטת הוועדה מצוין כי "המתקנים המבוקשים קיימים כיום בשטח מכוח היתר זמני... הבקשה היא לאפשר את המשך הצבתם לפרק זמן של עד 5 שנים"

פורסם בתאריך: 22.3.23 09:56

לגור ליד ראש הממשלה זה לא כיף. כך מגלים מדי שבוע דיירי רחוב עזה, בדגש על הבתים הסמוכים לבית משפחת נתניהו, שמשמש מאז הבחירות כמעון הרשמי של ראש הממשלה.


לעדכונים אחר כל הידיעות הכי חמות>>

הורידו את אפליקציית "כל העיר" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "כל העיר" באייפון


מחפשים דירה במרכז העיר? היכנסו ללוח הנדל"ן של ירושלים


הדיירים, כמעט מיותר לציין, לא ממש אוהבים את השינויים שנכפו עליהם: מדרכות שהופקעו, מכשולים ומחסומים שמוצבים במרחב הציבורי, עמדות שמירה – וזה כמובן עוד לפני שהזכרנו את ההפגנות והמחאות נגד השינויים במערכת המשפט.

 

 

המצב הזה, כך נראה, לא הולך להשתנות בקרוב. למעשה, הוא לא הולך להשתנות בחמש השנים הקרובות (ואולי אף מעבר לכך). בהחלטת ועדת המשנה למתקנים ביטחוניים של הוועדה המחוזית לתכנון אושרה אתמול (שלישי, 21.3) בקשת היתר למערך אבטחה קבוע סביב בית משפחת נתניהו.

"המתקנים כוללים מבני אבטחה ועמודים, ומבוקשת הקמתם בתחום החלקה בה קיים המעון שפרטי של ראש הממשלה (שמאז הבחירות משמש, כידוע, כמעון הרשמי עד לסיום השיפוץ בבלפור), בסביבה הקרובה למעון הפרטי ולחלקות המגורים הסמוכות בשטחים המיועדים לדרך ולשצ"פ (שטח ציבורי פרטי, ר"ג)", כך נכתב בהחלטה.

בהמשך מצוין כי "יצוין כי המתקנים המבוקשים בתחום הדרך והשצ"פ קיימים כיום בשטח מכוח היתר זמני שניתן להצבתם על ידי הוועדה למתקנים ביטחוניים, וכי הבקשה היא לאפשר את המשך הצבתם או הצבת מתקנים דומים לפרק זמן של עד 5 שנים, ובכפוף לצורך הביטחוני".

 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

3 תגובות
  1. מישקה

    הפתרון הוא פשוט. אי אפשר לחייב אדם למכור את נכסיו, אבל אפשר להגביל את הזכות להפגין למקום סציפי. יש לי חבר שיש לו עסק ברחוב עזה. מאז המחאות הוא מספר על ירידה היסטרית בעסקים, ולא רק בימים של ההפגנות עצמם, כי אנשים כבר לא עוברים מלכתחילה בזה. הוא טוען שכל העסקים בעזה נפגעו.

    בבקשה, מי שרוצה להפגין, באמת שיפגין. אבל לא במרכזי השכונות.

  2. ליכודניק מאוכזב

    בדיוק כמו המקרה של בנט: אבטחת הבית עלתה מיליונים. כעת אבטחת הבית של נתניהו תעלה מאה מיליון על חשבון הציבור. מסתבר שהשחיתות עברה עם הבחירות לימין מלא מלא.

  3. הכל מלמעלה

    כתבה פייק, לא שיפצו במשך שנה וחצי את מעון ראש הממשלה בדיוק בשביל לכתוב כתבה מהסוג הזה
    תתביישו!

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר