צעדת הסטודנטים בדרך לקריית הממשלה (צילום: איתמר כרמון-חדשות כל העולם)
מחאת הסטודנטים, השבוע (צילום: איתמר כרמון-חדשות כל העולם)

יום השיתוק הלאומי: מחאות, צעדות וחסימות כבישים

שבוע רביעי ברציפות: ארגוני המאבק נגד השינויים במערכת המשפט הכריזו על יום חמישי כיום קריטי למחאה, כשהשם הנבחר הפעם הוא 'יום השיתוק הלאומי'. האירועים בירושלים כוללים את מחאת החינוך של הורים ובני נוער מול בתי הספר, צעדת הסטודנטים והפגנות ליד בתיהם של שר הכלכלה ניר ברקת וח"כ עמית הלוי. כל מה שצריך לדעת לקראת עוד יום של שיבושים

פורסם בתאריך: 22.3.23 20:57

רפורמה, רפורמה מרוככת, מהפכה או הפיכה? השם לא באמת משנה. ההתנגדות לשינויים במערכת המשפט שמקדמת ממשלת נתניהו עולה מדרגה, כל זאת ימים ספורים היציאה לפגרת החורף של הכנסת והניסיונות של הקואליציה להעביר את החוק שמקנה לה שליטה על הוועדה למינוי שופטים.


לעדכונים אחר כל הידיעות הכי חמות>>

הורידו את אפליקציית "כל העיר" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "כל העיר" באייפון


מחפשים דירה ברחביה? היכנסו ללוח הנדל"ן של ירושלים


רגע לפני שהחוק הזה עובר, ארגוני המחאה ממשיכים במאבק בכל הכוח. מחר, חמישי, 23.3, קיבל את השם 'יום השיתוק הלאומי', ובמסגרתו צפויה מחאה נרחבת בעשרות מוקדים ברחבי הארץ, בהם גם בירושלים.בשבוע שעבר, כזכור, התעוררה ירושלים כשפס אדום רחב מרוח בכבישי העיר בציר שבין מגרש הרוסים ובית המשפט העליון, במה שכונה מחאת האמנים – ומעניין איזו "הפתעה" מכינים מפגינים הפעם.

 

 

גם הפעם, המחאה בירושלים קטנה יחסית למתרחש בתל אביב ובגוש דן. המחאה בירושלים תחל בשעה 8:00 – כשעשרות הורים ובני נוער ממגוון בתי ספר צפויים להפגין מול בתי הספר. יוזכר כי בשבוע שעבר, בזמן מחאת החינוך מול תיכון ליד"ה, פקחי עיריית ירושלים נתנו דוחות לתלמידים על כך שציירו בגיר על המדרכה.

בהמשך, בשעה 10:30, תתקיים צעדת המחאה השבועית של הסטודנטים והסטודנטיות. המחאה תצא מגבעת רם, כשהיעד הוא גשר המיתרים, אבל בשבוע שעבר הצועדים הפתיעו את המשטרה וצעדו דווקא לאזור ניות ומשם לקריית הממשלה – כך שאולי צפויות גם הפעם הפתעות.

אחרי הצהריים, בשעה 16:00, יתאספו המפגינים והמוחים בבית הכרם, בסמוך לביתו (אבל לא מול) של שר הכלכלה ניר ברקת.

בשעה 19:30 ההפגנה תנדוד לכניסה לשכונת גבעת משואה, שבה מתגורר ח"כ עמית הלוי, האיש שעומד מאחורי 'חוק המתנות'.

 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

2 תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר