מצטייני העירייה (צילום: ארנון בוסאני)
מצטייני העירייה (צילום: ארנון בוסאני)

לכבוד חג הפסח: פרסי מצוינות בשירות לעובדים הנבחרים בעיריית ירושלים

ראש העיר משה ליאון, מנכ"ל העירייה איציק לארי, יו"ר ההסתדרות במרחב ירושלים דני בונפילד, ויו"ר ארגון עובדי עיריית ירושלים איל לוי, העניקו השבוע את פרס מנכ"ל העירייה לעובדים מצטיינים לכבוד חג הפסח. הפרסים הוענקו לעובדי עירייה ולצוותים נבחרים, אשר הראו מסירות ומקצועיות בעבודתם למען תושבי העיר במהלך השנה האחרונה

פורסם בתאריך: 30.3.23 17:25

במסגרת קידום נושא איכות השירות ושאיפת הארגון למצוינות, ראש העיר משה ליאון ומנכ"ל העירייה איציק לארי העניקו בשלישי האחרון, 28/3, את פרס מנכ"ל העירייה למצוינות, במסגרת אירוע הרמת הכוסית לכבוד חג הפסח, המתקיים מידי שנה בכיכר ספרא.

פרס המנכ"ל, הניתן בשני מועדים במהלך השנה (ראש השנה ופסח), על תרומת העובדים לפיתוח וטיפוח תודעת השירות בקרב עובדי העירייה, במגמה להמשיך לשתפר, להצטיין ולהוביל בשירות.


לעדכונים אחר כל הידיעות הכי חמות>>

הורידו את אפליקציית "כל העיר" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "כל העיר" באייפון


מחפשים דירה בארנונה? היכנסו ללוח הנדל"ן של ירושלים


יצוין כי הפרסים הוענקו לעובדי עירייה ולצוותים נבחרים, אשר הראו מסירות ומקצועיות בעבודתם למען תושבי העיר במהלך השנה האחרונה.

 

להלן העובדים המצטיינים:

אלברט איטח – מנהל עבודה וסגן מפקח נפה באגף תברואה, מינהל תיפעול:

על פועלו כמנהל עבודה בחריצות ובמסירות, תוך מתן דגש לפתרון בעיות בטווח זמן קצר. בנוסף לתפקידו, משמש כממלא מקום מנהל המרכז הלוגיסטי. איטח מבצע את תפקידו באחריות, במתן מענה שירותי ואדיב לצוותים המקצועיים ולתושבים.

אריאלה אשל – מנהלת שיווק דוברות והסברה, מינהל קהילה:

על פועלה בשיווק פעולות אגף הרווחה וקהילה בהסברה בערוצי התקשורת ובערוצי המדיה החברתית, תוך שיתוף פעולה עם גורמי פנים וחוץ-ארגוניים. אשל מנהלת את מערך הכוננות המינהלי ומוצאת פתרונות יצירתיים במקצועיות ומחויבות ראויות לציון לשבח. עבודתה נעשית בקפדנות ובתבונה ותורמת לתדמית העירייה ומיתוגה.

אלון חסיד – רכז כדורסל , אגף הספורט, מינהל תרבות ספורט ופנאי:

על פועלו בתחום ליגות הכדורסל העירוני ועל פי המדיניות העירונית. ביוזמתו נפתחו מגוון של טורנירים למגזרים רבים בעיר, ליגות נשים, ליגות לאוכלוסייה עם צרכים מיוחדים ולנוער בסיכון ועוד. חסיד פעיל באירועי ספורט לאומיים ובינלאומיים, והשנה לראשונה, יתקיים אירוע בינלאומי "אליפות אירופה בכדורסל 3X3" בניהולו.

דוד חליווא – מנהל מחלקת אחזקה בכיכר ספרא, אגף לוגיסטיקה, מינהל עירוני ומשאבי אנוש:

על פועלו כמנהל מחלקת האחזקה של כיכר ספרא. מסירותו ומקצועיותו מהווה מופת ודוגמא. חליווא דואג כי מחלקתו תיתן מענה מהיר ויעיל ודואג כל העת לרווחת העובד בסביבת עבודתו.

יצחק חסין – עובד משק ושירותים, מינהל החינוך:

על פועלו בבית הספר "יד המורה" כאחראי על תחום הניקיון והמשק יחד עם אב הבית. חסין מגלה יוזמה ומייצר פתרונות יצירתיים, מבצע את משימותיו על הצד הטוב ביותר ועובד ביעילות, במקצועיות, באכפתיות ובאחריות רבה הן בצד המקצועי והן כלפי התלמידים והצוות החינוכי.

טלי טדגי – סייעת חינוך מיוחד, מינהל החינוך:

על פועלה כסייעת בבית הספר ארזים. טדגי מסייעת בלמידה ובהקניית מיומנויות אקדמיות בכיתות. מטפחת קשרים חברתיים בין הילדים, נותנת מענה רגשי לתלמידים באופן טיפולי ומקצועי וזוכה באופן מרשים להוקרה ושבחים רבים.

רויטל יעקובי – פקיד כל בכיר, אגף שומה וגביה, מינהל כספי:

על פועלה בקידום וחיזוק היעד העירוני במתן שירות מקוון של מחלקת הנחות, וזאת תוך סגירת מעגל שירות מלא לכל פונה. יעקובי נותנת מענה לאוכלוסייה מורכבת ומאתגרת, הדורשת שירות מותאם וסובלני. היא מוערכת על ההישגים בעבודתה ועל אישיותה הלבבית והקורנת.

רינה מרדכי – רכזת מוקד עירוני, מוקד 106, מינהל תפעול:

על פועלה כרכזת פיקוח ובקרה בטיפול פניות מוקד מורכבות ודחופות. מרדכי פועלת מתוך נכונות וקידום שיתוף פעולה עם מחלקות העירייה, תוך הפעלת שיקול דעת, יצירתיות ומסירות. עובדת במקצועיות, ברגישות ובאחריות לסגירת מעגל טיפול.

עמדי גילה – אחראית חוזים והתקשרויות , אגף מחשוב מינהל אסטרטגיה וחדשנות:

על פועלה במערך ההתקשרויות לרכש טכנולוגי ופיתוח מערכות מידע . עמדי מעניקה שירות איכותי ומוקפד לאגפי המחשוב ויחידת הדיגיטל. פועלת בדייקנות, חריצות ויסודיות באופן נעים עם חיוך רחב.

אבישי פישל – מתכנן ערים ופרוגרמטור, מינהל תכנון העיר:

על פועלו בתחום התכנון בהכנת פרוגרמות לשירותי ציבור ופיתוח המרחב הציבורי . פישל עובד עם צוותים רחבים ומרכז את שיתוף הציבור ברובע מערב. ניחן בתכונות של מסירות, מקצוענות, יסודי ובעל יחסי אנוש טובים ומאיר פנים לכל פונה.

שרה פרדה – עוזרת ראשית ליועץ המשפטי, הלשכה המשפטית:

על פועלה בתחום מכרזים והתקשרויות. פרדה מלווה מספר מינהלים בעירייה, בהם מעניקה חוות דעת וייעוץ משפטי. שרה עובדת חרוצה, יסודית, מקצועית ושירותית. פועלת במסירות ובשקידה, בשקט האופייני לה ומתוך כבוד לזולת ומקפידה על סגירת מעגל טיפול לכל פונה.

דנה מזעקי – רפרנטית בכירה לחוזים והתקשרויות, לטקסים ואירועים רשמיים, המינהל הכללי:

על פועלה במתן שירות פנים וחוץ ארגוני בתחום החוזים וההתקשרויות של הטקסים והאירועים הרשמיים. מזעקי יוזמת תהליכי התקשרויות עם ספקים שונים באופן מועיל, תוך הטמעת שיטות עבודה חדשות ומצמצמי ביורוקרטיה. מזעקי פועלת תוך מחויבות, מסירות, אדיבות, חריצות ובעלת תודעת שירות גבוה.

הזוכים בפרס המוענק לצוותים:

צוות שטיפה נפת שוק- אגף התברואה, מינהל תפעול:

על עבודה מאומצת ומסורה של הצוות, לשמירה על ניקיון מרחב שוק מחנה יהודה והסביבה. שוק מחנה יהודה הינו אתר הומה אדם ותיירותי, מהגדולים בירושלים ובארץ. האתר מטופל מידי לילה ברמת ניקיון גבוהה הראויה לאתר תיירותי. הצוות עובד במסירות ואחריות רבה ועל כן ראוי לפרס.

צוות פיתוח גנים ונוף – אגף שפע , מינהל תפעול:

פרס מנכ"ל ניתן לצוות היחידה, אשר מוביל תהליכי שיתוף ציבור לשדרוג ופיתוח גנים ברחבי העיר. חברי הצוות דואגים ליופייה של העיר בבחירת העצים והפרחים, בד בבד עם בחירת מתקני המשחק וריהוט הרחוב ומייצרים נוף ירוק, פרחוני ומרהיב. עבודתם נראית לעין בכל פינה ופינה בעיר לשביעות רצון התושבים והבאים בשעריה.

צוות הדוברות, השיווק וההסברה – המינהל הכללי:

הצוות פועל במקצועיות, מסירות וחריצות בהובלת האסטרטגיה הציבורית והתקשורתית של העיר ירושלים, יהודים וערבים כאחד, הנגזרת ממדיניות ראש העיר. הצוות עומד בחזית שיקוף העשייה העירונית לתושבים, מוביל ומשקף מידע עירוני באופן נהיר, ברור ובאופן רציף. הצוות פועל למיתוג ומיצוב העיר בארץ ובעולם, ופועל לסיקור חיובי של פעולות העירייה באמצעי התקשורת והמדיה המקומיים והארציים.

צוות המחלקה לשירותים חברתיים – שכונת נווה יעקב, מינהל קהילה:

הצוות נותן מענה לצורכי תושבי השכונה בימי שגרה וחירום. זאת, תוך יצירת שיתופי פעולה עם גורמי חוץ ופנים. כולנו זוכרים את הפיגוע הרצחני בנווה יעקב, שם הצוות נתן סיוע וטיפול מסור ופרטני למשפחות הנפגעים ולכלל תושבי השכונה. צוות זה הינו מודל למופת לעבודת צוותי הרווחה בעיר.

ראש העיר משה ליאון: "אני מצדיע לנבחרי עיריית ירושלים! אני נרגש ושמח להעניק יחד עם מנכ"ל העירייה, איציק לארי, את פרס המצוינות לעובדי עיריית ירושלים, הנותנים שירות במסירות ובחריצות לכלל תושבי העיר. מדובר בעובדים בעלי תודעת שירות גבוהה, מקצועיים ואכפתיים, המהווים דוגמא, מופת והשראה גדולה לעשייה ולשירות למען בירת ישראל ולתושבי העיר. אני גאה בכם, סומך עליכם ואוהב אתכם. חג שמח ירושלים!".

מנכ"ל עיריית ירושלים, איציק לארי: "לאחר שנה מלאה באתגרים ובעבודה למען תושבי העיר בהובלת ראש העיר, משה ליאון, אני מודה לכל אחת ואחד מעובדי עיריית ירושלים על המאמץ, המסירות והחריצות שהפגינו במסגרת תפקידם. עובדי העירייה עוזרים לבנות ירושלים טובה, נקייה יותר, ושירותית יותר לכל תושביה. הנבחרים מהווים דוגמא ומופת לכולם. אני מאחל לכל תושבי העיר חג פסח פורח ושמח!".

תגובות

תגובה אחת

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר