מרכז ההדכה לזהירות בדרכים (צילום: ארנון בוסאני)
מרכז ההדכה לזהירות בדרכים (צילום: ארנון בוסאני)

ניות: נחנך מרכז ההדרכה המשודרג לבטיחות בדרכים

המרכז מכיל מגרשים המדמים מרחב תעבורתי עירוני וכיתות לימוד, למקום מגיעים מידי שנה כעשרת אלפים תלמידים ותלמידות בתי ספר יסודיים מכל רחבי העיר והאזור, ומכל המגזרים בירושלים

פורסם בתאריך: 2.4.23 16:15

טקס חניכת מרכז ההדרכה לבטיחות בדרכים נערך במעמד ראש העיר משה ליאון, שגריר אוסטריה בישראל ניקולאוס לוטרוטי, מנכ"ל העירייה איציק לארי, מנכ"ל הרלב"ד ד"ר ארז קיטה, יו"ר מנח"י יואב (זימי) זמרן ומשתתפים נוספים.

לאחר תקופת עבודות שיפוץ ושדרוג שבוצעו על ידי עיריית ירושלים באמצעות הקרן לירושלים וקרן משפחת ניטל, חודשו שני מגרשי ואביזרי ההדרכה, וכיתות הלימוד במקום.


לעדכונים אחר כל הידיעות הכי חמות>>

הורידו את אפליקציית "כל העיר" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "כל העיר" באייפון


מחפשים דירה בבקעה? היכנסו ללוח הנדל"ן של ירושלים


 

מרכז ההדרכה לזהירות בדרכים הוקם בשנת 1983 על ידי עיריית ירושלים ובהשתתפות הרשות הלאומית לבטיחות דרכים על שמו של היינץ ניטל, מראשי הקהילה היהודית באוסטריה שנרצח בפיגוע טרור בשנת 1981.

המרכז מכיל מגרשים המדמים מרחב תעבורתי עירוני וכיתות לימוד, למקום מגיעים מידי שנה כעשרת אלפים תלמידים ותלמידות בתי ספר יסודיים מכל רחבי העיר והאזור, ומכל המגזרים בירושלים, שלומדים את כללי הבטיחות בדרכים באופן חוויתי ומהנה, תוך מתן דגש על חציה בטוחה ורכיבה נכונה ובטוחה על אופניים. בנוסף, המקום מאובזר ב-200 זוגות אופניים.


מרכז ההדכה לזהירות בדרכים (צילום: ארנון בוסאני)

מרכז ההדכה לזהירות בדרכים (צילום: ארנון בוסאני)


ראש העיר משה ליאון: "מרכז ההדרכה לזהירות בדרכים נחנך היום לאחר עבודות שדרוג לרווחת תלמידות ותלמידי ירושלים. בכל מה שקשור לזהירות בדרכים אין להקל ראש, ויש להטמיע בילדי העיר את ערכי הזהירות בחיי היום-יום כמה שניתן, כך נציל חיי אדם. נמשיך להשקיע, לתמוך, ולפתח את דור העתיד של ירושלים בכל המישורים".

מנכ"ל הרלב"ד, ד"ר ארז קיטה אמר בטקס: "לצערנו מדינות ישראל איננה בקום בטוח עבור ילדים. הסיכוי של ילד להיפגע בתאונת דרכים בישראל כפול מילד במדינות אירופה. מרכזי ההדרכה ברחבי הארץ, כמו במרכז המחודש בירושלים הם כלי חשוב ומרכזי בעיצוב תפיסת הבטיחות בדרכים של הילדים בשנותיהם הראשונות, ומהווה חלק משלים לחינוך התעבורתי במסגרת בתי הספר. אני מודה לעיריית ירושלים ולמטה הבטיחות העירוני על שיתוף הפעולה עם הרשות והעבודה המאומצת למען שמירה על חיי אדם בכבישי העיר".

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת
  1. רחל

    הלוואי שגם בביתר עילית נזכה ללימודי זהירות בדרכים כאן זה ישוב של מאות ילדים המטיילים ברחובות גם בלילה לבדם וכן ילדים קטנים מסיעים את עגלת אחיהם
    נשמח מאוד לעזרה!!!!

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר