לוסי (משמאל), רינה ומאיה די ז"ל (צילום: באדיבות המשפחה)
לוסי (משמאל), רינה ומאיה די ז"ל (צילום: באדיבות המשפחה)

הטרגדיה בהדסה: נקבע מותה של לוסי (לאה) די, שנפצעה באורח אנוש בפיגוע בבקעה

הפיגוע בבקעה: שלושה ימים אחרי הפיגוע הקטלני, שבו נרצחו שתי בנותיה - מאיה ורינה ז"ל - בהדסה עין כרם נקבע מותה של האם לוסי, שנלחמה על חייה מאז הפיגוע הקטלני. בגדלות נפשה משפחתה החליטה לתרום את איבריה על מנת להציל חיים אחרים

פורסם בתאריך: 10.4.23 15:46

הטרגדיה של משפחת די מאפרת – היום, שני, נקבע מותה של אם המשפחה – לוסי (לאה) די, שנפגעה באורח אנוש בפיגוע הירי הקטלני בבקעה ביום שישי האחרון.


לעדכונים אחר כל הידיעות הכי חמות>>

הורידו את אפליקציית "כל העיר" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "כל העיר" באייפון


מהדסה עין כרם, שם טופלה לוסי די ז"ל בימים האחרונים, נמסר: "אנו מודיעים בצער על פטירתה של לוסי (לאה) די, פצועת הפיגוע הקטלני בבקעה שארע ביום שישי האחרון. עם פציעתה פונתה לוסי די בת ה-48 במסוק להדסה עין כרם כשהיא במצב אנוש, שם נלחמו הצוותים על חייה לאורך הימים האחרונים, ביחידת הטראומה, בחדר הניתוח וביחידה לטיפול נמרץ בה טופלה. לצערנו, למרות מאמצים עילאיים ובלתי פוסקים, עקב פגיעתה האנושה, הצוות נאלץ לקבוע היום את מותה".

 

 

עוד נמסר מהדסה: צוות השירות הסוציאלי בהדסה יחד עם הנהלת המועצה המקומית אפרת וגורמי הרווחה של המועצה, מלווים את המשפחה בשעותיה הקשות. בני המשפחה הודו בחום לצוות בהדסה אשר עשה ככל הניתן ובכל דרך על מנת להציל את לוסי ולא ויתר עד לרגעיה האחרונים".

בהדסה מציינים עוד כי "למרות הצער והשבר הגדול, החליטה המשפחה לתרום את איבריה של לוסי על מנת להציל חיים אחרים. המרכז הרפואי הדסה משתתף בצערה הגדול של המשפחה".

כזכור, כפי שפורסם, ביום שישי האחרון נרצחו האחיות מאיה ורינה די, תושבות אפרת, בפיגוע בבקעת הירדן. מאיה (20) ואחותה רינה (16) ז"ל עלו מאנגליה עם המשפחה כשהן היו ילדות. היום, כאמור, הפכה הטרגדיה המשפחתית לקשה עוד יותר, עם מותה של האם לוסי ז"ל. יהי זכרן ברוך.

 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר