יהורם גאון (צילום: חמש חמש הפקות יח"צ)
יהורם גאון (צילום: חמש חמש הפקות יח"צ)

לחיי העם הזה: ספיישל עצמאות חגיגי וחד פעמי עם יהורם גאון בבנייני האומה

מרכז הקונגרסים הבינלאומי בנייני האומה ירושלים עם המותג "במת האומה" מציע מופע חגיגי של הזמר הלאומי וחתן פרס ישראל, יהורם גאון, לצד חגיגה קולינרית ירושלמית בליל יום העצמאות ה-75 למדינת ישראל, יום שלישי, ה-25.4.23

פורסם בתאריך: 20.4.23 17:02

במסגרת ספיישל עצמאות בבנייני האומה ירושלים, הזמר יהורם גאון, מטובי היוצרים והמבצעים במוזיקה ובתרבות הישראלית לדורותיה, יופיע יחד עם להקה בהרכב מורחב של 10 נגנים, בניהולו המוסיקלי של אורי קריב, ויבצע את מיטב הלהיטים שלו הנחשבים לנכסי צאן ברזל במוסיקה הישראלי במופע מרגש במיוחד לכבוד יום העצמאות למדינה. המופע הגדול ייערך ביום שלישי, 25.4.23, בשעה 21:00.


לעדכונים אחר כל הידיעות הכי חמות>>

הורידו את אפליקציית "כל העיר" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "כל העיר" באייפון


מחפשים דירה בדרום העיר? היכנסו ללוח הנדל"ן של ירושלים


 

בין הלהיטים שגאון יבצע בהופעה: "על הדבש ועל העוקץ", "שלום לך ארץ נהדרת", "עוד לא אהבתי די", "אני מבטיח לך", "בפרדס ליד השוקת", "אלף נשיקות", "לא נפסיק לשיר", "על כל אלה", "הנני כאן", "ארץ צבי-מבצע יהונתן",  "סימני הדרך", "השר מונטיפיורי" ועוד רבים וטובים.

כמו כן, ספיישל יום העצמאות של "במת האומה" בבנייני האומה ייפתח בחגיגה קולינרית ירושלמית משובחת במתחם טרקלין אגם במרכז שיעוצב בקונספט הוויה ירושלמית ויציע לקהל הרחב מגוון דוכני אוכל ירושלמי אותנטי.


מרכז הקונגרסים הבינלאומי בנייני האומה ירושלים (צילום: באדיבות בנייני האומה)

מרכז הקונגרסים הבינלאומי בנייני האומה ירושלים (צילום: באדיבות בנייני האומה)


ל"כל העיר" נמסר כי "לפני תחילת המופע של יהורם גאון בבנייני האומה יתקיים שידור של טקס המשואות המסורתי על מסך ענק ולמעוניינים תהיה תפילת חג מוזיקלית".

יש לציין כי המופע של יהורם גאון מצטרף למופעי "במת האומה" במרכז הקונגרסים בנייני האומה ירושלים שהתקיימו לאחרונה, וביניהם: מירי מסיקה שאירחה את ריטה, רביד פלוטניק, טונה, שלומי שבת במופע לציון 40 שנות יצירה, אבי אבורומי, מופע סטנד אפ של אדיר מילר ומופע של לינט שאירחה את אשתר.

להזמנת כרטיסים למופע בטלפון: *6226 או באתר: www.bimot.co.il
 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר