הפגנה מול בית הנשיא בשבועות קודמים (צילום: שומרות ושומרים על הבית המשותף)
עצרת מול בית הנשיא (צילום: שומרות ושומרים על הבית המשותף)

"לא קמים עד שמסכימים" – הדרישה החדשה בנוגע לרפורמה המשפטית

על רקע השיחות בין צוותי המשא ומתן בבית הנשיא, הושק מיזם "קריאת הסכמה" שמאגד בתוכו את תומכי הרפורמה ואת מתנגדיה, אשר מבקשים הסכמה רחבה. עכשיו. ביום רביעי, מוצאי יום העצמאות, הם יקיימו עצרת מול בית הנשיא

פורסם בתאריך: 24.4.23 15:34

אז איפה אתם במוצאי יום העצמאות? בבית הנשיא. כך לפחות מקווים ומבקשים חברי מיזם "קריאת הסכמה", שמטרתו, כך לדברי היוזמים, העברת מסר נחרץ למקבלי ההחלטות: "אנחנו – תומכי הרפורמה ומתנגדיה – בעד הסכמה רחבה".


לעדכונים אחר כל הידיעות הכי חמות>>

הורידו את אפליקציית "כל העיר" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "כל העיר" באייפון


מחפשים דירה בדרום העיר? היכנסו ללוח הנדל"ן של ירושלים


אז כן, במוצאי יום העצמאות, ביום רביעי, 26.4, מקיימים חברי המיזם עצרת המונים מול בית הנשיא, שם כידוע מתקיימות השיחות הנוגעות לשאלות המהותיות של הרפורמה.

בעצרת צפויים לנאום מגוון אישים מכלל הקשת הציבורית, ביניהם ראש המל"ל לשעבר יעקב עמידרור והרב מנחם בומבך.

 

 

מאחורי המיזם עומדים סגן נשיא אלביט לשעבר אלעד אהרונסון, המגשרת עו"ד טלי יגל, הפעיל החברתי, מנהל מיזם 929, משה אוחיון, יו"ר אלומה אמיתי פורת, מנהל ויזם תוכניות חברתיות חינוכיות תומר גקלר, מייסד התעוררות עופר ברקוביץ, נשיא ומנכ״ל אלביט לשעבר יוסי אקרמן, חגי שטדלר שותף בקרן ap partners, יו"ר יוזמות עתיד ומנהלת פעילות עסקית וויקס ישראל בת שבע משה, יזם ההייטק אסף גלבוע, מייסד-שותף ומנכ"ל תנועת אור רוני פלמר, ד"ר רות קבסה – מומחית לניהול וממשל  ויזמת חברתית, נשיאת לשכת המסחר ישראל-ווייטנאם עינת הלוי לוין ואחרים.

לדברי אלעד אהרונסון: "כעת הדברים ברורים. מבית הנשיא חייבים לצאת עם הסכמות והבנות, רק כך ניתן למנוע את הקרע בעם".

מייסד התעוררות ברקוביץ, לשעבר סגן ראש העיר, מוסיף: "במוצאי יום העצמאות נתייצב כולנו אנשי ימין ושמאל, חילוניים ודתיים, אלה התומכים ברפורמה המשפטית ואלה הרואים בה הפיכה, כדי לקרוא למנהיגינו במסר ברור אחיד ותקיף המשקף את העמדה והרצון של מרבית אזרחי מדינת ישראל בעת הזו.

נבחרי הציבור – חובתכם לשבת זה עם זה ולהשיג הסכמה רחבה, לשים מטרה זו בראש סדר העדיפויות הלאומי ולא לעצור עד להשגת מטרה זו. לשם כך נבחרתם ועל כך תבחנו – על שמירת המפעל המפואר והיקר לכולנו שנקרא מדינת ישראל ולא על הקצנת עמדות שתעמיד את כולנו בסכנה. בואו בהמוניכם – זהו צו 8 לקריאת הסכמה".

 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

5 תגובות
  1. יהודיה ישראלית

    למה מבית הנשיא ? האם הוא קיבל את מנדט העם? הישתגעתם לגמרי . הנשיא דעותיו שמואל מה לא ברור.
    יש ממשלה ניבחרת ! ועדות בכנסת . רק שם ידונו

  2. רבקה

    הנשיא הגנבבב..די די תתבייש לך.חושב שאנחנו הקטנים לא מבינים כוונותיו הזדוניות.רוצה לגנוב דעת קהלרוכב על לוויתן..שלא עבד ולא טרח כלללעבורו…..אז מה פוליטקאי שמאלני קטן שלי….איך הוא מעז????

  3. רבקה

    יש עוד דרכים לפרסם את התעמולה הזדונית שלךך.נשיא לא נבחר בכלל..אל תסננואז מה נשיא לא נבחר…מה אתה מתכנן …חושב שאתה מתוחקם…אז תמחה מעלייך ואל תדאג העם מאוחד עם לוין שעבד 20 שנה…ואתה לך לנוח בביתך

  4. רבקה

    דעות שמאלניות טהורות פולטיות ולא נשאוטיות בכלללל….לא תקבל את ההפגנה שלך…רפורמה רקקק עם לוין….הב ת חמודי פוליטי…לא בחרנו בך…פשוט

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר