שערי צדק צילום שערי צדק
שערי צדק (צילום: שערי צדק)

מזעזע: עובד קבלן נחשד שאנס מטופלות ברמת תפקוד נמוכה בשערי צדק

מפרטי החקירה עולה כי החשוד, מועסק כעובד קבלן במקום מזה מספר חודשים ותפקידו, לכאורה, השגחה על מטופלים מאושפזים ברמת תפקוד נמוכה במטרה שלא יאונה להם כל רע. על פי החשד, ניצל החשוד את מצבן וביצע בהן עבירות מין ומעשים מגונים. "עם קבלת התלונה בבית החולים, הופסקה מיידית העסקתו בבית החולים", מוסרים בשערי צדק

פורסם בתאריך: 11.5.23 11:51

תושב מזרח ירושלים נעצר אמש, רביעי, בעקבות דיווח מבית החולים שערי צדק, בחשד שביצע עבירות מין בעת ששמר על מאושפזות במקום. היום תבקש המשטרה להאריך את מעצרו בבית המשפט.


לעדכונים אחר כל הידיעות הכי חמות>>

הורידו את אפליקציית "כל העיר" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "כל העיר" באייפון


מחפשים דירה בדרום העיר? היכנסו ללוח הנדל"ן של ירושלים


ממשטרת ירושלים נמסר כי "חוקרי תחנת מוריה של מחוז ירושלים פתחו לאחרונה בפעולות חקירה נמרצות, זאת בעקבות תלונה שהתקבלה בבית החולים והועברה לידי המשטרה, כלפי חשוד המועסק (עובד קבלן חיצוני) בבית החולים שערי צדק. אמש נעצר החשוד, תושב צור באהר בשנות ה-50 לחייו, והועבר לחקירה בתחנת מוריה".

"מפרטי החקירה הראשוניים עולה כי החשוד", עוד נמסר, "מועסק כעובד קבלן במקום מזה מספר חודשים ותפקידו, לכאורה, השגחה על מטופלים מאושפזים ברמת תפקוד נמוכה במטרה שלא יאונה להם כל רע. על פי החשד, ניצל החשוד את מצבן וביצע בהן עבירות מין ומעשים מגונים".

עם קבלת התלונה בבית החולים, הופסקה מיידית העסקתו בבית החולים וכלל המידע הועבר לידי המשטרה שכאמור פתחה בחקירה. הבוקר יובא החשוד בפני בימ"ש שלום בירושלים שם תבקש המשטרה להאריך את מעצרו לטובת מיצוי החקירה בעניינו.

מבית החולים שערי צדק נמסר: "בשערי צדק התקבלה תלונה של מטופלת כי עובד חברה חיצונית הטריד אותה. עם קבלת התלונה נעשה בירור, הופסקה באופן מיידי עבודתו של עובד הקבלן החשוד במעשה בשערי צדק והתלונה וכלל המידע עבר למשטרת ישראל על מנת שתפתח בחקירה".

"שערי צדק מגלה אפס סובלנות כלפי אלימות והטרדות מיניות כנגד עובדים ומטופלים ועובד בשיתוף פעולה מלא ואינטנסיבי עם משטרת ישראל על מנת לטפל בכל מקרה שהוא", עוד נמסר.

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת
  1. משתמש אנונימי (לא מזוהה)

    עובד קבלן זה השם הנרדף לצעיר שהוא השם הנרדף לערבי?

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר