טליה ובניה, חלק מהפרזנטורים של השנה (צילום: שירת כהן)
טליה ובניה, חלק מהפרזנטורים של השנה (צילום: שירת כהן)

אמנים, ירידים, פרזנטורים חדשים, ואתגר "טיקטוק": פסטיבל צמי"ד חוגג 15

אירוע פתיחת הפסטיבל יתקיים ביום שני, 5.6, כיכר ספרא, בין השעות 8:00-14:00, כאשר במשך שבוע שלם ירושלים תעניק את כל הבמות בעיר באופן בלעדי למאות אמנים עם צרכים מיוחדים, המופיעים בעשרות אירועים בכל רחבי העיר

פורסם בתאריך: 15.5.23 14:17

פסטיבל צמי"ד הירושלמי יוצא לדרך: חגיגה ערכית ומרהיבה של תיאטרון, תזמורות, להקות, חבורות זמר ועוד. 400 אמנים עם מוגבלויות שונות ועשרות מופעים בכל רחבי העיר. את הפסטיבל ילוו שמונה פרזנטורים חדשים עם מוגבלויות ואתגר "טיקטוק" ייחודי בשפת הסימנים.


לעדכונים אחר כל הידיעות הכי חמות>>

הורידו את אפליקציית "כל העיר" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "כל העיר" באייפון


מחפשים דירת 3 חדרים בניות? היכנסו ללוח הנדל"ן של ירושלים


יצוין כי הפסטיבל נערך ביוזמת מחלקת צמי"ד (צרכים מיוחדים) בעיריית ירושלים בשיתוף המנהלים הקהילתיים. אירוע פתיחת הפסטיבל יתקיים ביום שני, 5.6, כיכר ספרא, בין השעות 8:00-14:00.

"האירוע יאופיין בעשרות דוכני מכירה של תוצרי אומנות שונים, פרי יצירתם של אמנים עם צרכים מיוחדים, שידור חי של תכנית הרדיו הפופולארית "בא בטוב" עם מוטי פרנסיס מבית "רדיו ירושלים" ומופעים של אמנים עם מוגבלויות אשר יארחו את הזמרת אגם בוחבוט", נמסר.

יש לציין כי הפסטיבל הוא מיזם שיא בו ירושלים מלמדת את כל העולם מהן סובלנות, הכלה וקבלת השונה. במשך שבוע שלם ירושלים תעניק את כל הבמות בעיר באופן בלעדי למאות אמנים עם מוגבלויות, המופיעים בעשרות אירועים בכל רחבי העיר.

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר