משטרת התנועה, פעילות משטרה בלילה
פעילות משטרת התנועה בירושלים (צילום: דוברות המשטרה)

הסכנה בכבישי ירושלים – עשרות דוחות ותפיסת נהגים תחת אלכוהול

שוטרי מחוז ירושלים ערכו פעילות אכיפה מוגברת במהלך סוף השבוע האחרון כנגד עבירות תעבורה חמורות ונהגים המבצעים עבירות תנועה אלו. במהלך פעילות אכיפה זאת, נרשמו על ידי השוטרים 113 דוחות תעבורה ונפסלו רישיונותיהם של 5 נהגים בגין עבירות תעבורה חמורות

פורסם בתאריך: 15.5.23 11:32

אכיפה מוגברת: במהלך סוף השבוע הגבירו שוטרי התנועה בירושלים את האכיפה נגד נהגים המבצעים עבירות תעבורה חמורות. תשעה נהגים נתפסו נוהגים בהשפעת אלכוהול וכנגדם החל הליך דין תעבורתי.


לעדכונים אחר כל הידיעות הכי חמות>>

הורידו את אפליקציית "כל העיר" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "כל העיר" באייפון


מחפשים דירה בצפון העיר? היכנסו ללוח הנדל"ן של ירושלים


במשטרת ירושלים מציינים כי שוטרי מערך התנועה של מחוז ירושלים, ערכו פעילות אכיפה מוגברת במהלך סוף השבוע האחרון כנגד עבירות תעבורה חמורות ונהגים המבצעים עבירות תנועה אלו. במהלך פעילות אכיפה זאת, נרשמו על ידי השוטרים 113 דוחות תעבורה ונפסלו רישיונותיהם של 5 נהגים בגין עבירות תעבורה חמורות.

בתוך כך, נרשמו 17 דוחות בגין עבירות עקיפה ושימוש בדרך שלא כחוק, 4 דוחות בגין אי מתן זכות קדימה להולכי רגל ונגד 9 נהגים החל הליך דין תעבורתי בעקבות נהיגה בהשפעת אלכוהול או סמים.

באחד המקרים, נעצר רכב בו נהג תושב מזרח ירושלים בשנות ה-30 לחייו ובדיקת "ינשוף" שנערכה העלתה תוצאה של 576 מיקרוגרם בליטר אוויר נשוף, פי 2 מהמותר בחוק. במקרה אחר, נבדק נהג רכב תושב המרכז בשנות ה-40 לחייו ותוצאת הבדיקה העלתה כי בגופו 435 מיקרוגרם בליטר אוויר נשוף.

במשטרה מציינים ומדגישים כי "במסגרת מאבקה העיקש של משטרת ישראל בקטל בדרכים, ימשיכו השוטרים בפעולות מניעה שונות לצד פעילות אכיפה נחושה של עבירות תעבורה חמורות המבוצעות על ידי נהגים המסכנים את ציבור משתמשי הדרך, במטרה לשמור על בטחונו ושלומו של הציבור".

תגובות

אין תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר