ניידת משטרה (צילום: דוברות המשטרה)
ניידת משטרה (צילום: דוברות המשטרה)

האונס המזעזע של בת השנתיים: כתב האישום מתאר גם פגיעה מינית בילד בן 9

כתב האישום מפרט את השתלשלות האירועים הקשה שהובילה לאונס המזעזע. על פי כתב האישום, קרוב משפחה של הפעוטה הביא אותה מהמעון בה חונכה לאתר בנייה סמוך, שם ביצע בה בן ה-17 את מעשי הסדום בשני אירועים שונים. בנוסף, הנער מואשם במעשים מגונים בבן 9. החלטה בעניינו של קרוב המשפחה תתקבל בימים הקרובים

פורסם בתאריך: 4.6.23 11:19

פרשת האונס המזעזעת בבית שמש: לבית המשפט המחוזי בירושלים הוגש כתב אישום חמור כנגד נער בן 17 מבית שמש, בגין ביצוע מעשה סדום בפעוטה בת כשנתיים ומעשים מגונים בילד בן 9.


לעדכונים אחר כל הידיעות הכי חמות>>

הורידו את אפליקציית "כל העיר" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "כל העיר" באייפון


מחפשים דירה במרכז העיר? היכנסו ללוח הנדל"ן של ירושלים


מכתב האישום עולה כי המעשים המיניים בפעוטה בת השנתיים התרחשו בשני אירועים שונים בשנתיים האחרונות, זאת בסיוע של קרוב משפחה של הפעוטה, נער בן 16. על פי כתב האישום, קרוב המשפחה אסף אותה בשתי הזדמנויות שונות מהמעון בו היא חונכה, לקח אותה לאתר בניה סמוך – ושם ביצע בה הנאשם בן ה-17 את המעשים המזעזעים.

 

 

יש לציין כי בעניינו של קרוב המשפחה בן ה-16 טרם התקבלה החלטה, והיא צפויה להתקבל בפרקליטות בימים הקרובים. עד אז נמצא קרוב המשפחה במעצר בית.

בכתב האישום מתואר מקרה נוסף של פגיעה מינית שביצע הנער בן ה-17, בילד בן 9, כשלפי כתב האישום הוא הציע לילד עשרה שקלים תמורת מגע מיני. עוד מתואר כי הנאשם ביצע בילד מעשים מגונים עד שבן ה-9 ביקש ממנו להפסיק ועזב את המקום מבלי שלקח את ה"תשלום" שהובטח לו.

בשל חומרת המעשים, הוגשה בקשה למעצרו של בן ה-17 עד לתום ההליכים.

כזכור, כפי שפורסם, במהלך השבוע שעבר נעצרו שני הנערים בחשד לאונס הפעוטה, זאת לאחר שקרוב המשפחה הגיעה לתחנת המשטרה וסיפר את שהתרחש. בחקירתו טען קרוב המשפחה כי נדרש על ידי החשוד השני להביא את הפעוטה למקום המבודד שבו היא הותקפה. עוד טען קרוב המשפחה כי לא היה שותף למעשים המיניים החמורים.

"מדובר בפרשייה חמורה ומזעזעת על כל המשתמע מכך. במשך כל שנותיי כחוקר וקצין חקירות במשטרה, לא נחשפתי למקרה חסר אנושיות ורחמים כפי שהתברר לנו בחקירה", אמר רב פקד אביעד בלמס, קצין אח"מ תחנת בית שמש. "בחקירה הבנו שמדובר במעשים שבוצעו כמה פעמים בזמן ממושך, ובוצעו מגוון פעולות חקירה שביססו את התשתית הראייתית נגדם, לכדי כתב אישום".

 

תגובות

2 תגובות
2 תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר