עינב בר כהן (צילום: שרון גבאי)
עינב בר כהן (צילום: שרון גבאי)

לאחר עשור – עינב בר כהן הודיעה על התפטרותה ממועצת העירייה

בר כהן, מספר 2 בהתעוררות, שלחה הבוקר, שני, את מכתב ההתפטרות לראש העיר משה ליאון, זאת לאחר עשר שנים "של עשייה ציבורית בהתנדבות". במכתב ששלחה בהמשך לחברי סיעת התעוררות כתבה בר כהן: "בימים אלה יותר מתמיד גם תושבי מדינת ישראל כולה מבינים את חשיבות המאבק של התעוררות על ירושלים"

פורסם בתאריך: 5.6.23 08:38

הכתובת היתה על הקיר כבר שבעה חודשים, והיום, שני, הדבר הפך לרשמי: עינב בר כהן, מספר 2 בסיעת התעוררות, חברת מועצת העירייה בעשר השנים האחרונות – פורשת.


לעדכונים אחר כל הידיעות הכי חמות>>

הורידו את אפליקציית "כל העיר" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "כל העיר" באייפון


מחפשים דירה בגבעת משואה? היכנסו ללוח הנדל"ן של ירושלים


בר כהן, בת 36, החלה את דרכה הפוליטית בסיעת התעוררות לפני למעלה מעשור, עוד כשהיתה סטודנטית למשפטים. בבחירות למועצת העירייה בשנת 2013 היא שובצה במקום השלישי, ובבחירות הקודמות – בשנת 2018 – כשהתעוררות גרפה את הישג השיא עם 7 מקומות במועצת העירייה דורגה בר כהן כמספר 2 בסיעה והיתה סגנית היו"ר עופר ברקוביץ.

לפני כשבעה חודשים, כפי שפורסם ב"כל העיר", לאחר פרישתו של עופר ברקוביץ מהמועצה פרשה בר כהן מהתמודדות על תפקיד יו"ר התעוררות, במה שהיה תחילת הסוף שלה במועצת עיריית ירושלים. בין הסיבות לעזיבתה – מינוייה לתפקיד מנכ"ל החברה הכלכלית של רמת גן ושחיקה לאחר עשור של עשייה ציבורית, שנעשתה בהתנדבות מלאה וללא כל שכר שקיבלה על השנים במועצת העירייה.

במכתב ששלחה לפעילי התעוררות לאחר ההתפטרות כתבה בר כהן, בין השאר, "הבוקר אשלח את מכתב ההתפטרות שלי ממועצת העיר לאחר עשור של עשייה ציבורית בהתנדבות. אני מאמינה שהגיע הזמן לתת לדור החדש להוביל את התעוררות ולהכין אותה לבחירות הקרובות. בהזדמנות זו אני רוצה להודות לכם, לכל אחת ואחד מכם, על הזכות להיות חלק מהתנועה המופלאה הזו במשך שנים ולפעול יחד עם כל הלב והנשמה".

בר כהן המשיכה וכתבה: "תודה על הבית שלימד אותי לחלום ולהגשים, להאמין ביכולת של כל אחד ואחת להשפיע, להצליח ולתת תקווה. אין הרבה מקומות שמצליחים להצמיח מנהיגות חזקה, ערכית ואכפתית לאורך שנים. בטח בהתנדבות. תמיד אמרתי שהתעוררות היא סוג של פלא. תודה לכם על השותפות והמסע המטורף הזה, לכל אחת ואחד כאן יש חלק גדול בחיי, בדרך ובעשייה. כל זה לא היה קורה לעולם בלי התמיכה שלכם ואהבה שקיבלתי במשך שנים".

 

 

עוד הוסיפה בר כהן התייחסות למצב של ירושלים וישראל כולה וכתבה: "בימים אלה יותר מתמיד גם תושבי מדינת ישראל כולה מבינים את חשיבות המאבק של התעוררות על ירושלים. זהו המאבק של המדינה והשותפות הנדירה הזו שיצרנו כאן לאורך שנים, בין כל המגזרים והמפלגות, ונגד כל הסיכויים היא העתיד שלנו כאן, במדינה המיוחדת והיקרה הזו. יש תקווה והיא קיימת בכל אחת ואחד מאתנו. אני סומכת עליכם שיחד עם יו"ר התעוררות אדיר שוורץ והסיו"רית מרים סלע תמשיכו להוביל את ירושלים ואת התנועה למקומות הכי טובים שאפשר. יש כאן אנשים נפלאים ומנהיגות חזקה".

מהתעוררות נמסר: "התעוררות בירושלים מודה לעינב בר כהןעל עבודתה המאומצת למען תושבי ירושלים במשך כעשור, בהתנדבות מלאה. עינב היתה מעמודי התווך של התעוררות. היא החזיקה בקדנציה הקודמת את תיק קידום העסקים וחוללה מהפכה בתחום ושימשה במסירות כסגנית יו"ר התנועה עד לחודש נובמבר האחרון. אנו מודים לה על פועלה למען הציבור בירושלים ולקידום הכלכלה והתעסוקה בעיר ומאחלים לה הצלחה מכל הלב בהמשך הדרך. תנועת התעוררות המתחדשת תודיע בימים הקרובים על מחליפה או מחליף מטעמה שישמשו בתפקיד עד לסיום הקדנציה".

חברת המועצה לורה ורטון (מרצ) נפרדת מבר כהן ואומרת: "אני מעריכה את התרומה של עינב לעיר, שותפה ואחת הנשים הבודדות במועצה. היא השקיעה מזמנה לשירות ציבורי כחברת מועצה, תפקיד התנדבותי ותובעני. לא תמיד הסכמנו, אבל הערכתי תמיד את הנכונות שלה לשרת, את הנתינה שלה, ואת הרצון שלה לנסות להבטיח ירושלים טובה וסובלנית יותר. בזה אני רואה בעזיבתה הפסד לחזית הרחבה של תושבים שרוצים לראות ירושלים מכילה יותר. עם זאת, כמובן כל האוהבים את ירושלים המגוונת ימשיכו להיאבק על דמותה של העיר, עם כל מי שמוכן להשתתף אתנו".

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר