מרכז JLM SPARK (צילום: באדיבות מרכז החדשנות והיזמות JLM SPARK)
מרכז JLM SPARK (צילום: באדיבות מרכז החדשנות והיזמות JLM SPARK)

פותחים את הקיץ עם עצמאות כלכלית: יריד תעסוקה לנוער הירושלמי

היריד יתקיים מחר, חמישי, במרכז החדשנות והיזמות של העירייה – 'JLM SPARK', בין השעות 18:00-20:00, ויכלול כ-20 דוכנים של מעסיקים מרחבי העיר, אשר יציעו לבני הנוער משרות במגוון תחומים

פורסם בתאריך: 7.6.23 13:01

עיריית ירושלים תקיים יריד תעסוקה ייחודי לנוער, אשר יחבר בין בני נוער רבים המעוניינים לעבוד במהלך חופשת הקיץ ולאחריה, לבין מגוון מעסיקים ירושלמים פוטנציאליים.  היריד יתקיים ביום חמישי הקרוב, 8.6, במרכז החדשנות והיזמות של עיריית ירושלים – 'JLM SPARK', בין השעות 18:00-20:00, ויכלול כ-20 דוכנים של מעסיקים מרחבי העיר, אשר יציעו לבני הנוער משרות במגוון תחומים, ביניהם: חנויות שונות, עסקי מזון, קייטרינג, קייטנות ועוד.


לעדכונים אחר כל הידיעות הכי חמות>>

הורידו את אפליקציית "כל העיר" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "כל העיר" באייפון


מחפשים דירה בארמון הנציב? היכנסו ללוח הנדל"ן של ירושלים


"יריד התעסוקה יאפשר לבני הנוער להיחשף לשלל משרות רלוונטיות עבורם במקום אחד, ובמקביל, למעסיקים בעיר להרחיב את אפשרויות הגיוס שלהם, תוך שהוא מעודד תעסוקת בני נוער במהלך שעות הפנאי וחינוך בגיל צעיר לעצמאות כלכלית ואחריות אישית", נמסר ל"כל העיר". "כמו כן, ביריד יהיו גם דוכנים של מרכזי הנוער הפועלים בעיר שיחשפו את פעילויות הקיץ שלהם, וכן דוכן הסברה של תנועת הנוער העובד והלומד, בו יוכלו בני הנוער להכיר וללמוד את הזכויות להם הם זכאים בעבודה, עם כניסתם לעולם התעסוקה".

יש לציין כי יריד התעסוקה, אשר ילווה בהפנינג מהנה של מוזיקה חיה ודוכני אוכל, מתקיים בעיר ביוזמת עיריית ירושלים, באמצעות המחלקה לנוער יחד עם מרכזי הנוער הירושלמים – מרכז מאי, בית נחמיה ומרכז החדשנות והיזמות ׳JLM SPARK׳. היריד מיועד לבני נוער בגילאי 16 ומעלה והכניסה אליו חופשית.

מעיריית ירושלים נמסר: "יריד התעסוקה לנוער הוא יוזמה נפלאה וחשובה, אשר מקלה על בני הנוער בתהליך חיפוש העבודה, מנגישה ומרכזת עבורם משרות מגוונות ומעודדת אותם לתעסוקה בגיל צעיר. החיבור שהיריד יוצר בין בני הנוער לבין המעסיקים הירושלמים, הוא בעל ערך עבור שני הצדדים ומטפח את כוחה של הקהילה שלנו. נמשיך לפתח את התעסוקה בעירנו, יחד עם יוזמות ייחודיות עבור הדור הצעיר וכלל אוכלוסיות העיר".

 

תגובות

אין תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר