החשוד במעשים מגונים כלפי קטינים- הלל קרויס. קרדיט צילום: דוברות המשטרה.
החשוד במעשים מגונים כלפי קטינים- הלל קרויס. קרדיט צילום: דוברות המשטרה.

עבד בסופר ברוממה ופיתה קטינים – המשטרה מחפשת קורבנות נוספים של הלל קרויס

הלל קרויס, בן 37 משכונת רוממה בעיר, נעצר לפני שבועיים בחשד שביצע עבירות של מעשים חמורים בקטין שהגיש תלונה במשטרה. עד כה איתרו החוקרים 5 קורבנות בגילאי 16-13 – אותם פיתה לבוא אל ביתו. המשטרה מחפשת קורבנות נוספים.

פורסם בתאריך: 11.6.23 14:18

הלל קרויס, תושב שכונת רוממה בעיר כבן 37, נעצר בחשד לעבירות מין בחמישה קטינים מתחת לגיל 16. מהחקירה נגדו עלה כי החשוד עובד בסופרמרקט בשכונת מגוריו, ושם היה מכיר את הקטינים והציע להם לבוא לביתו. מעצרו הוארך והמשטרה מחפשת קורבנות נוספים.


לעדכונים אחר כל הידיעות הכי חמות>>

הורידו את אפליקציית "כל העיר" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "כל העיר" באייפון


מחפשים דירה ברמת בית הכרם? היכנסו ללוח הנדל"ן של ירושלים


ממשטרת ירושלים נמסר כי "חוקרי תחנת לב הבירה של מחוז ירושלים החלו לאחרונה בחקירה בעקבות תלונה שהוגשה במשטרה מקטין שגילו מתחת ל-16 שנים ועניינה עבירות מין שבוצעו כלפיו על ידי חשוד ששמו הלל קרויס, בן 37 משכונת רוממה בעיר.

"על פי החשד וממצאי החקירה עד כה עולה, כי החשוד עובד בסופר שבשכונת מגוריו שם פגש את הקורבנות הצעירים והחל לשוחח עמם, תוך שהציע להם לבוא אל ביתו באמתלה. עפ״י החשד לאחר שהגיעו למקום, ביצע בהם החשוד מעשים מגונים ולחלקם אף שילם בעבור כך. כמו כן, החשוד נחקר במשטרה גם בביצוע עבירות של ניסיון לגרום ביצוע מעשה סדום וצריכת שירותי זנות מקטינים".

מעצרו של החשוד הוארך מעת לעת והחקירה במשטרה נמשכת בימים אלו. עד כה במהלך החקירה איתרו חוקרי תחנת לב הבירה 5 קורבנות בגילאי 16-13, ועפ״י ההערכה והחשד ייתכן וישנם קורבנות נוספים. "המשטרה קוראת לצעירים שנפלו קורבן למעשיו של החשוד להגיע אל תחנת המשטרה ולמסור את עדותם", עוד נמסר.

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר