המרכז הרפואי שערי צדק (צילום: שערי צדק)
המרכז הרפואי שערי צדק (צילום: שערי צדק)

טרגדיה בשערי צדק: נקבע מותו של הולך רגל בן 80 שנפגע מרכב ברחוב יהודה הנשיא

בסביבות השעה 15:00 אירעה בצומת יהודה הנשיא-הורקניה תאונת דרכים קשה, שבה נפגע הולך רגל כבן 80 מרכב. הוא פונה לבית החולים שערי צדק, שם נקבע מותו. בגוננים טוענים כי לפני שנים רבות אושר תקציב להפיכת הצומת המסוכן למעגל תנועה

פורסם בתאריך: 15.6.23 17:51

הסכנה בכבישי ירושלים: הולך רגל כבן 80 נהרג בתאונת דרכים קטלנית ברחוב יהודה הנשיא בגוננים. לפי נתונים שהגיעו לידי "כל העיר" – מדובר בהולך הרגל ה-11 שנהרג בתאונות דרכים בירושלים מאז תחילת השנה.

התאונה, יש לציין, אירעה בסמוך לשעה 15:00 – אז הוזעקו כוחות הצלה לרחוב יהודה הנשיא פינת רחוב הורקניה, בעקבות דיווח על תאונת דרכים קשה. במד"א ציינו כי "חובשים ופראמדיקים של מד"א העניקו טיפול רפואי ופינו לבית החולים שערי צדק גבר כבן 80 עם חבלת ראש".


לעדכונים אחר כל הידיעות הכי חמות>>

הורידו את אפליקציית "כל העיר" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "כל העיר" באייפון


מחפשים דירת 4 חדרים בגילה? היכנסו ללוח הנדל"ן של ירושלים


כאמור, מותו של הולך הרגל הקשיש נקבע מאוחר יותר בשערי צדק.

פרופ' איתי פישהנדלר, יו"ר עמותת 'ברחובות שלנו' מוסר: "הולכי הרגל נקטלים בירושלים בגלל ההתנהלות של עיריית ירושלים. עיריה אשר הופכת את המדרכות למגרשי חניה ומסרבת לצבוע מעברי חציה בתדירות סבירה. לא סתם ירושלים היא השיאנית הישראלית בהולכי רגל שניפגעים ונהרגים. הגיע הזמן שראש העיר ירד מהרכב ויתהלך כאחד האדם על המדרכות האומללות של ירושלים".

זאת ועוד, ל"כל העיר" נודע כי כבר לפני כעשור ניתן תקציב להפיכת צומת יהודה הנשיא-הורקניה למעגל תנועה, אולם הביצוע לא יצא אל הפועל.

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר