כלי הנשק והתחמושת שתפסו השוטרים (צילום: דוברות המשטרה)
כלי הנשק והתחמושת שתפסו השוטרים (צילום: דוברות המשטרה)

האלימות בחברה הערבית: 2 חשודים נעצרו במעורבות באירועי אלימות שהתרחשו בא-טור

השוטרים איתרו במהלך הפעילות בשכונה 3 כלי נשק מוסלקים ותחמושת. החשודים שנעצרו על ידי השוטרים, יובאו לדיון בהארכת מעצרם בבית המשפט

פורסם בתאריך: 18.6.23 09:14

המאבק באלימות בחברה הערבית: משטרת ישראל עצרה חשודים במעורבות באירועי אלימות שהתרחשו בסופ״ש בשכונת א-טור. השוטרים איתרו בפעילות 3 כלי נשק מוסלקים ותחמושת.


לעדכונים אחר כל הידיעות הכי חמות>>

הורידו את אפליקציית "כל העיר" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "כל העיר" באייפון


מחפשים דירת 4 חדרים במרכז העיר? היכנסו ללוח הנדל"ן של ירושלים


ממשטרת ירושלים נמסר כי "אמש, התקבל במשטרה דיווח על אירועי אלימות וירי שהתרחשו בשכונת א-טור בירושלים. כתוצאה מהאלימות, נפצעו ופונו לקבלת טיפול רפואי מספר אנשים בדרגות פציעה שונות, ועם פגיעות חודרות. עפ"י החשד, הרקע שקדם לאלימות, הוא סכסוך שהתגלע בין שתי משפחות המתגוררות במקום והרקע הוא פלילי.

"כוחות משטרה מתחנת שלם של מחוז ירושלים יחד עם שוטרי יס"מ ירושלים ולוחמי מג"ב, הוזעקו למקום והחלו בסריקות אחר חשודים במעשים. בהמשך השוטרים ערכו חיפוש בשכונת א-טור, ותפסו 3 אקדחים ותחמושת כשהם מוסלקים".

ביום שבת בשעות הצהריים, השוטרים עצרו 2 חשודים, תושבי א-טור בשנות ה- 20 לחייהם, במעורבות באירועי האלימות, והם הועברו לחקירה בתחנת שלם של מחוז ירושלים. החשודים שנעצרו על ידי השוטרים, יובאו לדיון בהארכת מעצרם בבית המשפט.

במשטרה שבים ומדגישים כי "משטרת ישראל תמשיך במאבק הנחוש והמתמשך בעבירות האלימות, הנשק והירי בחברה הערבית, ותפעל למצות את הדין עם העבריינים ולשמור על שלום הציבור ובטחונו".

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת
  1. חיה אברמסקי

    אין מה לעשות ערבים זה ערבים , מגיל קטן הם לומדים שגבר זה אלימות , מה אתם רוצים , זה מה שהם מחנכים ושמחים על פיגועים , מה הפלא שהם רוצחים חחח
    יש להם תלונות? שיבלו על עצמם הנהגה ישראלית מודרנית

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר