ניידת משטרה ( צילום: Gellerj, מתוך ויקפדיה)
ניידת משטרה ( צילום: Gellerj, מתוך ויקפדיה)

מכת גניבות בירושלים וסביבתה: שני חשודים נעצרו בסופ"ש

שוטרי מחוז ירושלים עצרו חשוד, תושב עין נקובא בשנות ה- 50 לחייו, בהתפרצות לבית בשכונת בית הכרם. במקרה אחר, בתום חקירת המשטרה הוגש כתב אישום נגד נאשם שפרץ לבית עסק בבית שמש וגנב אלפי שקלים

פורסם בתאריך: 18.6.23 11:42

המאבק המשטרתי בפורצים: שוטרי תחנת מוריה של מחוז ירושלים, עצרו במהלך סוף השבוע חשוד, תושב עין נקובא בשנות ה- 50 לחייו, בחשד להתפרצות לבית בבית הכרם. במקרה אחר, הוגש כתב אישום נגד נאשם שפרץ לבית עסק בבית שמש וגנב אלפי שקלים.


לעדכונים אחר כל הידיעות הכי חמות>>

הורידו את אפליקציית "כל העיר" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "כל העיר" באייפון


מחפשים דירה בטלביה? היכנסו ללוח הנדל"ן של ירושלים


ממשטרת ירושלים נמסר כי "במהלך סוף השבוע, התקבל דיווח במוקד 100 של המשטרה מבעלת הבית שהגיעה לביתה וחשדה כי פורצים נמצאים בתוך הבית. שוטרי תחנת מוריה הגיעו במהירות למקום והבחינו בחשוד שנמלט במהירות מהמקום לכיוון חורשה סמוכה. לאחר מרדף רגלי קצר, החשוד נתפס, התנגד למעצר והתעמת עם השוטרים שהבחינו כי ברשותו סכין, חשו סכנה לחייהם וירו באוויר מנשק חם. החשוד נעצר על ידי השוטרים ובסמוך אליו נתפסו כלי פריצה וכובע גרב".

החשוד נעצר והועבר לחקירה בתחנת המשטרה ואתמול, מוצ"ש, החשוד הובא לדיון בהארכת מעצרו בבית המשפט ומעצרו הוארך עד לתאריך 20.6.

בתוך כך, בימים האחרונים חוקרי תחנת בית שמש השלימו חקירתו של נאשם, תושב בית שמש כבן 25, שפרץ לבית עסק בעיר וגנב סכום כסף של כ-15 אלף שקלים.

"בעקבות תלונה שהתקבלה בתחנת בית שמש לפני כשבועיים, נפתחה חקירה במהלכה השוטרים הצליחו להתחקות אחר החשוד במעשה והוא נעצר על ידי השוטרים", נמסר מהמשטרה. "מעצרו של הנאשם הוארך מעת לעת על ידי בית המשפט שבשלב מסויים החליט לשחררו בתנאים מגבילים. ימים ספורים לאחר שחרורו, הנאשם נתפס כשהוא מפר את תנאי השחרור ונעצר בשנית על ידי השוטרים. במהלך סוף השבוע, עם סיום החקירה, הוגש כנגד הנאשם כתב אישום על ידי יחידת התביעות המשטרתית של מחוז ירושלים".

במשטרה מציינים ומדגישים כי "משטרת ישראל תמשיך לפעול נגד פורצים ועברייני רכוש באשר הם, במטרה לשמור על שלום הציבור ורכושו".

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת
  1. אמיר

    לצערי, טיפה בים יותר טוב מכלום. צריך מערכת כוללת לטיפול בבעיה, בתי משפט בתי כלא, משטרה וקנסות למי שנתפס לנפגעים. רק כך יהיה ניתן לצמצם מציאות לש חוסר בטחון לאזרח כולל גניבות רכב.

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר