מעון יום של נעמ"ת (צילום: Noamfurer, מתוך ויקפדיה)
מעון יום של נעמ"ת (צילום: Noamfurer, מתוך ויקפדיה)

המאבק הצליח: הסתיימה השביתה בצהרונים בירושלים

איגוד הצהרונים בכוח לעובדים ועיריית ירושלים הגיעו להסכמות במסגרתן ינתנו מענקים לעובדות ולגננות.  איגוד הצהרונים בכוח לעובדים: "בלמנו את קריסת הצהרונים"

פורסם בתאריך: 18.6.23 15:04

איגוד הצהרונים בכוח לעובדים, הודיע על ביטול השביתה שיועדה להיום, ראשון, וסיומן של השביתות בכל יום ראשון עד לסוף שנת הלימודים, וזאת לאחר סיכום אליו הגיע האיגוד עם עיריית ירושלים.


לעדכונים אחר כל הידיעות הכי חמות>>

הורידו את אפליקציית "כל העיר" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "כל העיר" באייפון


מחפשים דירה בטלביה? היכנסו ללוח הנדל"ן של ירושלים


"במסגרת ההסכם יינתן מענק של 1,500 שקלים לסייעות ו-1,000 שקלים לגננות המובילות בשתי פעימות", נמסר ל"כל העיר". "בנוסף, יעודכן שכר העובדות בחודש ספטמבר בהתאם לתוספות שייקבעו בקול הקורא של משרד החינוך. במידה ולא יינתנו תוספות בקול הקורא, יוכלו העובדות לחזור לשבות".

מארי לוי ידיד, גננת וחברת איגוד הצהרונים בכוח לעובדים: "גאה בחברותיי על המאבק הנחוש. המענקים הללו נדרשים כאוויר לנשימה לצהרונים כאן ועכשיו, אך למרות אי הוודאות שקיימת לגבי עדכון הקול הקורא על ידי משרד החינוך, עמדנו גם על הבטחת אופק חיובי לשנה הבאה. אנו שמחות שגם בעירייה מתחילים להבין כי אין מנוס מחיזוק העובדות בכדי למנוע את קריסת הצהרונים בעיר".

איתי כהן, ראש מטה ירושלים בכוח לעובדים: "ההסכם הזה הוא ציון דרך חשוב בדרך להבראת הצהרונים. נשירת העובדות מן הצהרונים בירושלים היא מהחמורות בארץ. בשנה שעברה התחלנו את השנה בצהרונים בעיר עם עזיבה של שליש מהעובדות. עתה נתמקד בהעלאת השכר בקול הקורא ובהסכם הקיבוצי החדש. אנו מקווים להמשך מו"מ פורה עם המנהלים הקהילתיים והעירייה לחתימה מהירה על הסכם מיטיב לרווחת העובדות וההורים".

תגובות

אין תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר