הרכב שנגנב ואותר (צילום: דוברות המשטרה)
הרכב שנגנב ואותר (צילום: דוברות המשטרה)

צפו בתיעוד: גנב רכב וניסה להימלט מהשוטרים – כך הסתיים המרדף

צעיר בן 20 מהעיר העתיקה גנב רכב מדרום ירושלים, אך אותר על ידי תצפיתני מרכז השליטה בשכונת ראס אל עמוד. בסיום מרדף דרמטי הוא נתפס, כשברכב אותר גם משבש תדרים. צפו

פורסם בתאריך: 19.6.23 09:53

המאבק בגניבות הרכב בירושלים הוא אינסופי, אך הוא כולל גם הצלחות לא מבוטלות – כך היה הלילה, בין ראשון לשני, כאשר גניבת רכב בשכונה בדרום העיר הסתיימה במעצרו של חשוד, כבן 20 מהעיר העתיקה, שניסה להימלט עם הרכב ונתפס בראס אל עמוד.


לעדכונים אחר כל הידיעות הכי חמות>>

הורידו את אפליקציית "כל העיר" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "כל העיר" באייפון


מחפשים דירה בארמון הנציב? היכנסו ללוח הנדל"ן של ירושלים


במשטרת ירושלים מציינים כי "תגובה מהירה אמש של שוטרי תחנת שלם בשכונת ראס אל עמוד יחד עם לוחמי מג"ב, הביאה למעצרו של חשוד בגניבת רכב משכונה בדרום ירושלים זמן קצר קודם למעצרו".



עם קבלת הדיווח על גניבת הרכב בדרום ירושלים, תצפיתני מרכז השליטה של מחוז ירושלים נכנסו לפעולה ואיתרו את הרכב הגנוב כשהוא בדרכו לשכונת ראש אל עמוד. השוטרים שפעלו בשטח קיבלו את הדיווח ממרכז השליטה, ביצעו חסימה ועצרו את הנהג, כשברכב נתפס גם משבש תדרים.

 

 

"בשלב מסויים", אומרים במשטרה, "בעת שהשוטרים פעלו לסיכול הגניבה ומעצר החשוד בשכונת ראס אל עמוד בירושלים, יודו לעברם אבנים וזיקוקין והם נאלצו להשתמש באמצעים".

החשוד, בן 20, מהעיר העתיקה, יובא היום (שני) לדיון בהארכת מעצרו בבית משפט השלום.

"מדובר בסיכול משטרתי של גניבת רכב שהוביל למעצרו של חשוד במזרח ירושלים ובכך נמנעה גניבת הרכב מבעליו", מסכמים במשטרת ירושלים. "נמשיך לפעול בנחישות נגד עברייני הרכוש ולמיצוי הדין עמם למען תושבי העיר, שלומם ושלמות רכושם".

 

 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר