מרפאת הצור במבשרת ציון (צילום: דוברות כללית)
מרפאת הצור במבשרת ציון (צילום: דוברות כללית)

כללית מתרחבת: מרפאה חדשה נפתחה במבשרת ציון

המרפאה החדשה, שממוקמת בשכונה החדשה "המגרסה", תתן מענה רפואי לתושבי מבשרת ציון והסביבה ותכיל בתוכה רפואת המשפחה, הילדים, העור, האורתופדיה, ושירותי רפואה משלימה

פורסם בתאריך: 21.6.23 17:16

הקופה הגדולה במדינה פותחת מרפאה שלישית במועצה מקומית מבשרת ציון. המרפאה החדשה – מרפאת הצור, אשר ממוקמת בשכונה החדשה "המגרסה", עתידה לתת מענה למשתכנים החדשים ולדיירים הוותיקים בסביבה.


לעדכונים אחר כל הידיעות הכי חמות>>

הורידו את אפליקציית "כל העיר" באנדרואיד


מחפשים דירה בקטמון הישנה? היכנסו ללוח הנדל"ן של ירושלים


"המרפאה משתרעת על שטח של מעל 300 מטרים, ומשאבים גדולים הושקעו בהקמתה", מציינים בכללית. "שישה ימים בשבוע (שלושה ימים בשעות אחר הצהריים), צוות מומחים מובילים בתחומי רפואת המשפחה, הילדים, האורתופדיה והעור, לצד שירותי משרד וסיעוד, יעניקו שירות למטופלים. בשלב הבא מתוכננת הפעלת בית מרקחת בשטח המרפאה. רופאי המשפחה וארבעה רופאים מומחים באורתופדיה ילדים ומבוגרים יעבדו במרפאה. יחד עם השירות של מכון מאר, הנמצא בבניין בו ממוקמת המרפאה, המטופלים יזכו לקבל שירותי אבחון ודימות תחת קורת גג אחת".

מיכאל מישורי דרעי, מנהל מחוז ירושלים: "אני שמח מאוד על פתיחת מרפאת כללית שלישית במבשרת ציון. כללית כקופה הגדולה והמובילה באיכות רפואית, מאמינה בהנגשת השירותים המקצועיים וזמינותם. כך גם פעלנו במקרה זה והקדמנו להנגיש את השירות המקצועי של כללית למשתכנים החדשים ולדיירים הוותיקים באזור. במרפאה עובדים מומחים בולטים במחוז ירושלים – ד"ר אלאונורה קרסני, מומחית ברפואת המשפחה, ד"ר פולינה קוליקוב, מומחית ברפואת הילדים, מומחים באורתופדיית ילדים ומבוגרים, ד"ר אבי פנסקי, ד"ר שויקי רמזי, ד"ר לבשין מיכאל, ד"ר עמאד זועיתר, ומומחה ברפואת העור ד"ר רובה איברהים. ד"ר ישי לב, מומחה ברפואת המשפחה ומנהל המרפאה, מגיע עם ניסיון מקצועי עשיר גם בתחום הניהול ואני בטוח שיחד עם המומחים הנוספים בצוות ובסיוע צוות המשרד והסיעוד, הוא יוביל את המרפאה להצלחות רבות".

ד"ר ישי לב, מומחה ברפואת המשפחה ומנהל מרפאת הצור: "המרפאה יפיפייה ונוחה. כללית השקיע במרפאה את מירב המשאבים על מנת להצליח במתן שירות איכותי. ניכרת השקעה אדירה בחוויה של המטופלים וזה חשוב מניסיוני גם לטיפול הרפואי. אחרי שנים רבות של עבודה במבשרת, אני מרגיש שזכינו. אבל לא רק אני, המרפאה כבר עובדת חזק עם מאות מטופלים חדשים שהצטרפו וכולם מציינים לשבח את התנאים ואת הצוות".

יש לציין כי מרפאה זו מתווספת למרפאה הוותיקה של כללית במעוז ציון ולמרכז רפואי במבשרת, הממוקם ברח' חרמון. "שלושת המרכזים יתנו מעטפת שירותים רפואיים מלאה לתושבי מבשרת ציון והסביבה", אומרים בכללית. "בנוסף לכך, לרווחת מטופלי כללית, במקום נפתח סניף של כללית שירותי רפואה משלימה. במקום מטפלות נהדרות בדיקור סיני, רפלקסולוגיה ובקרוב יתווספו תחומים נוספים".

"אני שמחה מאוד על פתיחת מרפאה איכותית נוספת במבשרת ציון", מסכמת ד"ר נטע אלון שליב, מומחית ברפואת המשפחה ומנהלת מינהלת הראל. "מרפאת הצור מרחיבה את השרות המצוין של כללית לתושבי האזור ונגישה לתושבי השכונה החדשה. במרפאה מחכים לכם רופאים מהשורה הראשונה ובזמינות גבוהה. תוספת של שרות רפואה משלימה במרפאה מהווה נדבך נוסף בשרות המצוין ויאפשר למטופלי כללית לקבל את השירות הרפואי ההוליסטי תחת קורת גג אחת".

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר