ד"ר קאסם נמר, הרנטגן (צילומים: באדיבות מאוחדת)
ד"ר קאסם נמר, הרנטגן (צילומים: באדיבות מאוחדת)

"הפעם זה נגמר במזל גדול": תינוק בן שנה מירושלים בלע עגיל – וניצל בנס

העגיל נתקע בקנה הנשימה עם סכנה ממשית לחסימה של נתיב האוויר. אחרי שהגיע עם אימו לרפואה דחופה של מאוחדת בירושלים, התינוק הובהל לבית החולים הדסה והעגיל נשלף מגרונו בהצלחה. "חשוב להגביר את תשומת הלב וההשגחה על תינוקות, ולהרחיק מהם כל חפץ שעלול לסכן אותם"

פורסם בתאריך: 26.6.23 14:01

תינוק כבן שנה שיחק בקופסת התכשיטים של אימו, וברגע של היסח דעתה לקח עגיל ובלע אותו. האם הבינה שמשהו אינו כשורה ומיהרה איתו אל המרכז לרפואה דחופה של קופת חולים מאוחדת במרכז העיר.


לעדכונים אחר כל הידיעות הכי חמות>>

הורידו את אפליקציית "כל העיר" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "כל העיר" באייפון


מחפשים דירת 5 חדרים בהר חומה? היכנסו ללוח הנדל"ן של ירושלים


כשהגיעו אל המרכז, הצוות קיבל אותם במהירות לקבלת טיפול רפואי מידי. ד"ר קאסם נמר, מומחה לרפואה דחופה במאוחדת ורופא חדר מיון בהדסה עין כרם, בדק את התינוק. "בצילום הרנטגן ראינו באופן ברור כי העגיל נמצא במקום מסוכן, בסמוך מאוד לקנה הנשימה ועם חשש ממשי לחסימה של נתיבי האוויר".

"ד"ר נמר הורה למנוע את הזזת התינוק בשל החשש לחנק, הזמין ניידת טיפול נמרץ, ובמקביל עדכן את חדר המיון בהדסה על מצבו המורכב", מספרים במאוחדת. "תוך מספר דקות האם ובנה פונו לבית חולים, שם העגיל הוצא מגרונו של התינוק ללא פגיעה".

"בשעות הערב", נמסר, "הגיע ד"ר נמר לבקר את התינוק ואת האם, ושמח לראות אותו מחייך ומרגיש טוב. האם הודתה על הטיפול המסור והמהיר שלו ושל צוות המרכז לרפואה דחופה של מאוחדת, שזיהו באופן מיידי את מצבו של בנה ופעלו להצלתו".

"הפעם זה נגמר במזל גדול וללא פגע", אמר ד"ר נמר, "אבל אני מבקש מכל ההורים להגביר את תשומת הלב וההשגחה על תינוקות, ולהרחיק מהם כל חפץ שעלול לסכן אותם".

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר