השביתה של נהגי סופרבוס, טיפול בנהג שרוסס בגז מדמיע (צילומים: כוח לעובדים)
השביתה של נהגי סופרבוס, טיפול בנהג שרוסס בגז מדמיע (צילומים: כוח לעובדים)

גל האלימות בכבישים נמשך: שני נהגי אוטובוס בירושלים הותקפו בגז מדמיע

צעירים שיבשו את תנועת האוטובוס של קו 62 בשכונת רמות, ואף תקפו בגז מדמיע את הנהג. נהג אוטובוס בקו 72 של סופרבוס פונה לבית החולים לאחר שגם הוא הותקף בגז מדמיע. "דם הנהגים לא יהיה הפקר", אומרים באיגוד התחבורה בכוח לעובדים

פורסם בתאריך: 27.6.23 10:31

גל האלימות ששוטף את המדינה נמשך, כאשר אתמול פורסמו שני מקרים נוספים של תקיפת נהגי אוטובוס בירושלים. במקרה הראשון נהג אוטובוס בקו 62 של חברת סופרבוס, הותקף בגז מדמיע בשכונת רמות. "סמוך לסיום הקו", נמסר ל"כל העיר", "החלו צעירים על קורקינט לשבש את תנועת האוטובוס, "לחתוך" את הנהג, ולגרום לא להאט. כשביקש מהם הנהג שיפנו את הדרך – נענה בקללות. אל רוכבי הקורקינט הצטרפו שני נוסעים שהחלו לקלל את הנהג, ולבסוף גם לרסס אותו בגז מדמיע. התוקפים נמלטו, הנהג נפגע בפניו ובעיניו. לא היו נוסעים נוספים על האוטובוס".


לעדכונים אחר כל הידיעות הכי חמות>>

הורידו את אפליקציית "כל העיר" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "כל העיר" באייפון


מחפשים דירה בקרית היובל? היכנסו ללוח הנדל"ן של ירושלים


במקרה השני שארע בקו 72, נהג האוטובוס נחבל מתקיפת גז מדמיע ונדרש לפינוי באמבולנס. בעקבות שני המקרים, סירבו נהגים בחברת סופרבוס ברמות (מסוף מירסקי) להמשיך בעבודתם.

ר', הנהג שהותקף: "אנחנו בסך הכל רוצים לשרת את הציבור. אין סיבה שנסיים יום עבודה חבולים ופצועים. נמאס מהשגרה הזאת. הרגשתי הערב שמדובר ממש בפעולה מתוכננת. לא סביר ש"במקרה" יש לנוסעים גז מדמיע בתזמון מושלם עם נוסעי הקורקינט ששיבשו את התנועה".

איתי כהן, ראש ענף תחבורה בכוח לעובדים: "הפחד לחייהם גרם לנהגים לעצור את הקווים. עד כדי כך הדרדר הביטחון האישי של הנהגים. במשרד התחבורה התחייבו לטפל באלימות באוטובוסים, לא ברור למה הם מחכים – אולי לרצח ראשון של נהג? ללא אבטחה בקווים המועדים לפורענות, ללא ענישה מחמירה לפוגעים בנהגים והכרה בעובדי התח"צ כעובדי ציבור – לא ישתנה דבר. לא נהסס להשתמש באמצעים הארגוניים העומדים לרשותנו, לרבות השבתת קווים, אם לא יחול שינוי מהותי".

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר