כלי רכב שנתפסו במבצע האכיפה בסופ"ש (צילום: דוברות המשטרה)
כלי רכב שנתפסו במבצע האכיפה בסופ"ש (צילום: דוברות המשטרה)

הסכנה בכבישי ירושלים: נהיגה תחת השפעת סמים, בריחה משוטרים ובריונות בכביש

במבצע אכיפה שערכה משטרת ירושלים במהלך סוף השבוע בדרום העיר, נרשמו כ-20 דוחות בגין בריונות בכביש, 30 רכבים הורדו מהכביש ונרשמו עשרות דוחות, כולל על נסיעה על מדרכה, נסיעה ברמזור אדום ועוד

פורסם בתאריך: 16.7.23 10:47

משטרת ירושלים ערכה בסוף השבוע האחרון מבצע אכיפה מיוחד בשכונות דרום העיר – ארמון הנציב, הר חומה, צור באהר וג'בל מוכבר – במהלכו הורדו מהכביש 30 כלי רכב, נפסלו רישיונותיהם של 5 נהגים ונרשמו עשרות דוחות תנועה ואיכות סביבה, בהם גם כ-20 דוחות בגין בריונות בכביש.

במבצע האכיפה השתתפו שוטרי התנועה של מחוז ירושלים יחד עם שוטרי תחנת עוז ומדור הגנת הסביבה של משטרת ישראל. במבצע נרשמו דוחות בגין עבירות תעבורה חמורות המהוות סיכון ליושבי הרכב ולציבור משתמשי הדרך כגון: נסיעה ברמזור אדום, נסיעה על המדרכה, נהיגה ללא לוחית זיהוי ועוד.


לעדכונים אחר כל הידיעות הכי חמות>>

הורידו את אפליקציית "כל העיר" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "כל העיר" באייפון


מחפשים דירה בגילה? היכנסו ללוח הנדל"ן של ירושלים


במהלך הפעילות המבצעית, נתפסו 2 נהגים שנהגו בהשפעת אלכוהול כאשר לאחד מהם (32, צור באהר) זו הפעם הרביעית שנתפס נוהג בשכרות והוא נעצר על ידי השוטרים, לאחר שבגופו נמצאה תוצאה סופית של אוויר נשוף מעל הרף המותר.

במקרה חריג אחר, רוכב אופנוע לא ציית להוראות השוטרים וניסה להמלט מפניהם, נתפס על ידי השוטרים. בדיקה העלתה כי רוכב האופנוע ניסה להמלט והחל בבריחה מאחר ולא היה משתיק לאגזוז האופנוע. הרוכב, בן 20 מצור באהר, עוכב לחקירה והחל נגדו הליך דין תעבורתי, זאת לצד הורדת כלי הרכב מהכביש עד לתיקון הליקוי.

 

 

כמו כן, עוכבו לחקירה 2 נהגים בשנות ה-30 לחייהם תושבי צור באהר, בחשד לנהיגה תחת השפעת סמים. בדיקה העלתה כי נמצאו חיוביים לשימוש בסם מסוכן. שני הנהגים נחקרו וזומנו לדין.

בנוסף, הורדו מהכביש כ- 30 כלי רכב שעברו שינוי מבני ושיפורים בניגוד לחוק, כשחלק מהם מייצרים רעש חזק ומטרד בעת הנסיעה בכביש ונרשמו על ידי השוטרים גם מספר דו"חות איכות הסביבה בגין רעש וזיהום אוויר.

לצד כל אלה, במהלך סוף השבוע ברחבי העיר ירושלים, נאכפו ונרשמו על ידי שוטרי מערך התנועה 97 דו"חות תנועה מתוכם – 22 דו"חות בגין שימוש בטלפון נייד תוך כדי נהיגה, 10 דו"חות בגין אי ציות לרמזור אדום, ונפסלו רישיונותיהם של 5 נהגים.

ממשטרת ירושלים נמסר: "במסגרת המאבק המתמשך בקטל בכבישים, המשטרה תמשיך לפעול לאכיפת עבירות בכבישים וביצוע עבירות בריונות ועבירות תנועה מסכנות חיים. פעילות המשטרה תכלול שילוב של אכיפה סמויה וגלויה ושימוש בכל האמצעים שברשותה, כשהמטרה היא למצות את הדין עם אותם נהגים המבצעים עבירות תנועה המסכנות את משתמשי הדרך".

 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר