הנזק שגרמו החשודים לרכב והאקדח שנתפס (צילום: דוברות המשטרה)
הנזק שגרמו החשודים לרכב והאקדח שנתפס (צילום: דוברות המשטרה)

ירי ותקיפת אישה בהריון: נעצרו חשודים במהלך קטטה בבית חנינא

המשטרה הוזעקה אמש, רביעי, לשכונת בית חנינא בעקבות קטטה שהתפתחה במקום שכללה ירי באוויר מנשק חם, תקיפת אישה בחודש הרביעי להריונה וגרימת נזק לרכבה. שני החשודים, תושבי מזרח בית חנינא בשנות ה-40, 30 לחייהם, נעצרו והועברו לחקירה

פורסם בתאריך: 27.7.23 09:57

משטרת ישראל עצרה אמש, רביעי, חשודים במעורבות בירי מנשק חם במהלך קטטה בשכונת בית חנינא ותקיפת אישה הנמצאת בחודש הרביעי להריונה.

ממשטרת ירושלים נמסר כי "אמש, שוטרי תחנת שפט של מחוז ירושלים, הוזעקו לשכונת בית חנינא בעקבות קטטה שהתפתחה במקום שכללה ירי באוויר מנשק חם, תקיפת אישה בחודש הרביעי להריונה וגרימת נזק לרכבה. כתוצאה מהתקיפה, האישה נפצעה ופונתה לקבלת טיפול רפואי.

"כוחות משטרה של תחנת שפט יחד עם יס"מ ירושלים וכלבנים הגיעו לזירה, ערכו סריקות לאיתור ממצאים ומעורבים במעשה ואיתרו שני חשודים שנעצרו על ידי השוטרים. בחיפוש שערכו השוטרים באזור, אותר אקדח הזנקה כשהוא מוסלק".

שני החשודים, תושבי מזרח בית חנינא בשנות ה-40, 30 לחייהם, נעצרו על ידי השוטרים והועברו לחקירה בתחנת שפט ממנה עלה כי עפ"י החשד, הרקע למקרה הוא סכסוך בין ילדי המעורבים.

עוד נמסר כי "החשודים נעצרו על ידי השוטרים בחשד למעורבותם במקרה הירי החזקת נשק שלא כדין, תקיפת האישה וגרימת נזק לרכבה והיום, יובאו לדיון בהארכת מעצרם בבית המשפט וחקירת המשטרה נמשכת".

במשטרה מציינים ומדגישים כי "משטרת ישראל תמשיך להיאבק בעבירות האלימות החמורה והחזקת נשק בלתי חוקי, בכלל זה עבירות שימוש בכלי נשק תוך סיכון ממשי של הציבור וביטחונו, איתורם של מעורבים ומיצוי הדין עם החשודים".

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר