זירת האירוע בגילה (צילום: דוברות איחוד הצלה)
זירת האירוע בגילה (צילום: דוברות איחוד הצלה)

הטרגדיה בגילה: המשטרה בהודעה מרגיעה

בסביבות השעה 16:15 אותרה גופת גבר בן 28 עם סימני חבלה על גופו. לאחר פעולות חקירה ראשוניות - שוללת המשטרה אפשרות לאירוע פלילי או על רקע לאומני. החקירה נמשכת

פורסם בתאריך: 9.8.23 17:50

עדכון אחרון: 9.8.23 18:26

***עדכון***

כשעה וחצי לאחר מציאת הגופה ברחוב מבוא הקינמון בגילה – משטרת ירושלים משחררת הודעה מרגיעה לציבור: "לאחר פעולות חקירה ראשוניות שבצעו בעקבות מותו של צעיר בשנות ה-20 שנמצא ברחוב ללא רוח חיים בגילה, לפני זמן קצר נשלל כל חשד לפלילים או למעורבות גורם זר כלשהו במותו", כך נמסר.

מוקדם יותר פרסמנו:

גופת גבר כבן 28 עם חבלות אותרה היום, רביעי, 9.8, ברחוב מבוא הקינמון בשכונת גילה.

משטרת ירושלים פתחה בחקירה האירוע, ובשלב זה בשלב זה "בשל אופי הפציעה והנסיבות נבדקים כמה כיוונים", כך לדברי המשטרה. בין הכיוונים האפשריים: תאונה, התמוטטות או עניין רפואי, אירוע אחר.

ממד"א נמסר: "בשעה 16:15 התקבל דיווח במוקד 101 של מד"א במרחב ירושלים על גבר שנמצא מחוסר הכרה ברחוב מבוא הקינמון בירושלים. חובשים ופראמדיקים של מד"א העניקו טיפול רפואי ופינו לבית החולים שערי צדק תוך כדי ביצוע פעולות החייאה גבר בן 28 עם חבלות בגופו".

ידידיה גוט, חובש איחוד הצלה, שהוזעק גם הוא לזירה מסר: "עוברי אורח סיפרו כי הצעיר אותר ללא הכרה בסמוך לרכב חונה בחניון סמוך לבנייני מגורים. ביצענו בו פעולות החייאה בזירה אך למרבה הצער נקבע מותו".

 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר