חנות מכלול החדשה בקמפוס האוניברסיטה בהר הצופים (צילום: יח"צ)
חנות מכלול החדשה בקמפוס האוניברסיטה בהר הצופים (צילום: יח"צ)

יש תחליף לאקדמון: רשת מכלול מודן נבחרה להפעיל את חנויות הספרים וכלי הכתיבה בקמפוסים בגבעת רם ובהר הצופים

החנויות יפתחו במהלך הקיץ ויספקו מענה לציבור הסטודנטים ולכל תושבי האזור לקראת תחילת שנה"ל הקרובה. החנות תאפשר לסטודנטים ליהנות ממגוון רחב של מוצרים במחירים משתלמים ובמבצעים ייחודיים

פורסם בתאריך: 10.8.23 14:08

מתחדשים: רשת מכלול מודן נבחרה להפעיל את חנויות הספרים וכלי הכתיבה בקמפוס גבעת רם ובקמפוס הר הצופים. החנויות יפתחו במהלך הקיץ ויספקו מענה לציבור הסטודנטים ולכל תושבי האזור לקראת תחילת שנה"ל הקרובה. החנות תאפשר לסטודנטים ליהנות ממגוון רחב של מוצרים במחירים משתלמים ובמבצעים ייחודיים.

רשת מכלול מודן ידועה כרשת חנויות מתמחה במכירת ציוד חזרה לבי"ס וללימודים אקדמאים. לרגל הפתיחה, הודיעה מכלול על הנחות ומבצעים ייחודיים לסטודנטים.

 

מכלול ברמן בקמפוס בע”מ היא רשת חנויות בפריסה ארצית, שסניפיה ממוקמים ב-12 מוסדות אקדמיים ביניהם, בר אילן, הטכניון, רופין וספיר. בימים הקרובים תחל את תהליך קליטת העובדים ותיערך להפעלת החנויות בקמפוסים גבעת רם והר הצופים ותחל לתת שירות לסטודנטים ולתושבי האזור. חנויות הרשת משווקות מוצרים בהתאם לצורכיהם של סטודנטים ואנשי סגל במוסדות השונים, לצד ציוד חזרה לבי"ס, למשרדים ועסקים.

יש לציין כי רשת מכלול מודן שייכת לקבוצת חגים נחלים יבואנית מותגי מכשירי הכתיבהPILOT, STAEDTLER – STABILO, EXPO, CAMPUS, OXFORD, BABYLON ועוד.

לדברי מאיר ישראל, מנכ"ל רשת מכלול: "אנו מתרגשים לקראת הכניסה לקמפוסים גבעת רם והר הצופים של האוניברסיטה העברית ולתת מענה לסטודנטים בקנייה משתלמת של ציוד לימודים, מחירים הוגנים ומבצעים אטרקטיביים לאורך השנה. נדאג לספק את השירות הטוב ביותר לצורכיהם של הסטודנטים ואנשי הסגל תוך שימת דגש על מוצרים איכותיים וחדשניים, כל זאת לצד שירות אדיב וחווית קניה מהנה".

תגובות

אין תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר