ניידת משטרה ( צילום: Gellerj, מתוך ויקפדיה)
ניידת משטרה ( צילום: Gellerj, מתוך ויקפדיה)

לעיני אימה: תושב ירושלים נעצר בחשד שביצע מעשים מגונים בצעירה

החשוד הועבר לחקירה בתחנת לב הבירה מתוכה עלה חשד כי הוא מעורב במקרים נוספים בהם ניצל את הליכתן של נשים בסמוך אליו ובשלב מסוים שלח את ידיו לעבר פלג גופן העליון וביצע כלפיהן מעשים מגונים

פורסם בתאריך: 14.8.23 13:31

תושב ירושלים נעצר אמש, ראשון, בחשד שביצע מעשים מגונים בצעירה בעת שהלכה בשכונה חרדית. מעצרו הוארך בבית המשפט ובמשטרה מנסים לאתר קורבנות נוספים למעשיו.

ממשטרת ירושלים נמסר כי "אמש, לאחר צאת השבת, התקבל דיווח במשטרה על חשוד שביצע מעשה מגונה כלפי אישה ברחוב שמואל הנביא בעיר, עת הלכה יחד עם אימה במרחב הציבורי. בעקבות כך, עובר אורח עיכב במקום את החשוד עד הגעתם של שוטרי תחנת לב הבירה שעצרו את החשוד.

"החשוד שנעצר, תושב העיר בשנות ה-40 לחייו, הועבר לחקירה בתחנת לב הבירה מתוכה עלה חשד כי החשוד מעורב במקרים נוספים בהם ניצל את הליכתן של נשים בסמוך אליו ובשלב מסוים שלח את ידיו לעבר פלג גופן העליון וביצע כלפיהן מעשים מגונים".

היום, הובא החשוד בפני בימ"ש שנעתר לבקשת המשטרה והאריך את מעצרו של החשוד ב-4 ימים נוספים, עד לתאריך 16.8.23, לטובת מיצוי החקירה.

"המשטרה קוראת לכל מי שנפל קורבן למעשיו של החשוד לדווח על כך בהקדם למשטרה באמצעות תלונה מקוונת או באחת מתחנות המשטרה", עוד נמסר.

תגובות

2 תגובות
2 תגובות
  1. משתמש אנונימי (לא מזוהה)

    משטרה מעולה! בושה למשטרה.
    עובר אורח תופס את החשוד ואז מגיעה המשטרה ועוצרת את החשוד.

  2. שם

    נעשתה עבירה. עובר אורח תפס את החשוד. המשטרה מגיעה ועוצרת את החשוד.
    בושה למשטרה

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר