צילום: דוברות השר לביטחון לאומי
השר בן גביר בגבעה הצרפתית ובפסגת זאב (צילום: דוברות השר לביטחון לאומי)

ירד לשטח: השר בן גביר סייר בצפון ירושלים

השר לביטחון לאומי איתמר בן גביר קיים סיור בגבעה הצרפתית ובפסגת זאב עם התושבים: "הגדלתי את התקנים במשטרה - בשביל שיהיה לכם ביטחון"

פורסם בתאריך: 15.8.23 16:34

השר לביטחון לאומי, איתמר בן גביר, קיים סיור בגבעה הצרפתית ובפסגת זאב. את הסיור ערך השר בן גביר בליווי חבר מועצת העיר אריה קינג. בסיור השתתפו נציגי המשטרה באזור.

השר בן גביר נפגש עם תושבי השכונות ושוחח איתם על תחושת הביטחון האישי בשכונות. כמו כן, ביקר השר בן גביר בבית משפחת סליי, שנפגעה מירי תועה משכונת שועפט. השר בן גביר אמר במהלך הסיור לתושבים: "הגדלתי את כמות התקנים במשטרה, דבר שלא היה עד כה – בשביל שיבואו עוד שוטרים, בשביל שיהיה לכם ביטחון".

השר בן גביר שאל את התושבים – האם יש להם מתנדבים במשמר האזרחי בשכונות, התושבים ענו לשר כי יש להם כ-60 מתנדבים, "תביאו עוד אנשים, חבר מביא חבר, אפשר גם להכפיל את הכמות הזו", השיב השר.

לסיום אמר השר בן גביר: "אני קשוב, מגיע לראות בעיניים את הבעיות, יש לכם אצלי אוזן קשבת. תעבירו פניות אליי, אל אריה (קינג), ונשתדל כמה שיותר לעזור. נבחן את הדברים שעלו פה, בעז"ה ניתן מענה אליהם. זה לא יהיה ביום ולא ביומיים, אבל יחד עם המשטרה שנותנת מענה, זה יצליח".

סגן ראש העיר ומחזיק תיק המינהלים הקהילתיים, אריה קינג: "אני מודה לשר לביטחון לאומי שהגיע לשטח כדי לראות מקרוב את המציאות הבלתי אפשרית בעיניים. אסור לתת למציאות הזויה של ירי תועה כשהפרעות ביהודים ממשיכים להתקיים ביתר שאת. אני קורא מכאן ליותר ויותר תושבים ליטול חלק ולהוסיף את כמות המתנדבים במשמר האזרחי ולהוציא רישיונות לנשק. אני ממשיך לפעול כדי להגביר את השיטור העירוני באזור ולהגביר את תחושת הביטחון של תושבי השכונות. תושבי העיר שגרים בשכונות הקצה של ירושלים הם החלוצים שלפני המחנה, ואני מחזק אותם על עמידתם האיתנה והגנתם ושמירתם על השכונות ועל הזהות היהודית באזור".

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר