האסון במאגר המים במעלה גמלא (צילום: כבאות והצלחה מחוז צפון, יחידת להבה)
האסון במאגר המים במעלה גמלא (צילום: כבאות והצלחה מחוז צפון, יחידת להבה)

הטרגדיה בגולן: בן 20 מפסגת זאב טבע במאגר מעלה השחר

ישי קינן ז"ל בן 20, תושב פסגת זאב, תלמיד ישיבה, טבע אמש למוות באגם מעלה השחר הסמוך למעלה גמלא שברמת הגולן

פורסם בתאריך: 16.8.23 08:08

אתמול בערב (שלישי) הותר לפרסום, כי ישי קינן בן 20 משכונת פסגת זאב בירושלים, הוא ההרוג באסון במעלה גמלא. אמש בשעות הצהריים התקבל דיווח במוקד זק"א על צעיר כבן 20 שנעדר במאגר מים "מעלה השחר" סמוך למעלה גמלא ברמת הגולן ליד כביש 92, לאחר שחבריו דיווחו כי אבד עימו הקשר. צוותי כיבוי והצלה מתחנת גליל גולן מיהרו למקום, והיחידה לחילוצים מיוחדים מתחנת גליל מרכזי בהובלת צוללנים מיחידת "להבה" פעלה לאתר את הנעדר לאחר סריקות ממושכות באמצעות סונאר מיוחד של זק"א ליחידות ימיות ומיועד לאיתור עצמים במקווי מים. לבסוף נמצא הצעיר ללא רוח חיים בקרקעית האגם והצוללנים משו אותו מהמים.

חיים אוטמזגין מפקד היחידות המיוחדות של זק"א סיפר: "בשעות הצהרים (אמש) התקבלה במוקד זק"א בקשת בני משפחתו וחבריו של נער צעיר לסייע בסריקות אחר חברם, נער כבן 18 שנקלע למצוקה ונעדר במהלך בילוי במאגר המים. מתנדבים מיחידת הצוללים של זק"א המצויים בכוננות מוגברת בימי בין הזמנים, הוזעקו לסייע למשטרת ישראל וליחידת להבה בסריקות במאגר. לבקשת הכחות שפעלו בשטח הוקפץ למקום צוות סונאר זק"א המיועד למשימות איתור תת ימיות. החיפושים הופסקו עם איתור גופתו של הנעדר בקרקעית האגם על ידי צוות צוללי יחידת 'להבה' של כב"ה שאיתרו ומשו את הנעדר לשפת האגם, שם קבעו צוותי מד"א את מותו. מתנדבי זק"א מצוות צפון מטפלים בכבוד המת בזירה. אנו משתתפים באבלה של המשפחה".
קינן ז"ל היה תלמיד בישיבה קטנה "תפארת לוי" לצעירים בירושלים. הלוויתו התקיימה הלילה בין שלישי לרביעי בשעה 1:30 בבית ההספד – קהילת ירושלים בהר המנוחות.

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר