שוק מחנה יהודה (צילום: אדם אקרמן)
שוק מחנה יהודה (צילום: אדם אקרמן)

עקב תקלה בתשתיות: שוק מחנה יהודה בלי חשמל מאתמול

צוותי חברת החשמל פועלים על מנת להשיב את אספקת החשמל לסוחרים בשוק. צפי ראשוני לתיקון כלל הכבלים, ככל הנראה, בשעות הצהריים המוקדמות

פורסם בתאריך: 16.8.23 12:06

החל מאמש, שלישי, נרשמה תקלה באספקת החשמל בשוק מחנה יהודה. מחברת החשמל נמסר כי "צוותי חברת החשמל הגיעו מיידית למקום כדי להחזיר את אספקת החשמל לסוחרים, זאת, תחת תנאי שטח קשים במיוחד – ארונות חשמל חסומים בסחורה של דוכני השוק ונגישות בעייתית".

בחברת החשמל מציינים כי "לא הייתה אפשרות להעמיד גנרטור בשל תנאי השטח, כמו כן בתוואי הכבלים של חברת החשמל נמצאו תשתיות נוספות . משעות הבוקר צוותי החברה ממשיכים בחפירה ובתיקון של לפחות 4 כבלים שנמצאו תקולים. כבל אחד כבר תוקן וחזר חשמל חלקי".


תקלה בכבל החשמל בשוק מחנה יהודה (צילום: חברת החשמל)

תקלה בכבל החשמל בשוק מחנה יהודה (צילום: חברת החשמל)


"צפי ראשוני לתיקון כלל הכבלים, ככל הנראה, בשעות הצהריים המוקדמות", עוד נמסר. "חברת החשמל בקשר עם נציגות הסוחרים ומתנצלת על אי הנוחות. כאמור, הצוותים בשטח עושים כל שניתן על מנת לספק חשמל כבשגרה".

יו"ר ועד סוחרי השוק, טלי פרידמן: "ועד הסוחרים נמצא בקשר רציף עם הגורמים הרלוונטיים בחברת החשמל כדי לקבל אינדיקציה מדויקת לגבי המועד בו ישוב לפעול החשמל בכמה מרחובות השוק. הפסקות החשמל בשוק, הפכו לדבר שכיח ומטריד מאוד הפוגע להתנהלות השוטפת של העסקים הפועלים בו. אנו ערים לכך שהתשתיות ישנות מאוד ולחלקן אף הגישה אינה מתאפשרת, יחד עם זאת, מצפים כי חברת חשמל שפועלת באינטנסיביות על מנת לסיים את התקלה, תבנה תוכנית פעולה אשר תוביל לכך שהתקלות החוזרות יהיו שייכות לנחלת העבר ובעלי העסקים יוכלו להימנע מנזקים אדירים לסחורה ולמכור את מרכולתם".

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר