קופת חולים מאוחדת (צילום קובי הר צבי)
המרכז הראשי לרפואה דחופה של מאוחדת (צילום קובי הר צבי)

מאוחדת: נחנך המרכז הראשי לרפואה דחופה במרכז ירושלים

אמש, שני, בירושלים נחנך המרכז הראשי לרפואה דחופה של מאוחדת במרכז העיר. המלר"ד החדש הינו מרכז רפואי ענק, המתפרס על שטח של כ-1,000 מ"ר, ומעניק לתושבי ירושלים והסביבה שירותי רפואה דחופה בכל שעות היממה

פורסם בתאריך: 22.8.23 20:34

אבן דרך משמעותית נרשמה אמש, שני, בירושלים עם חניכתו הרשמית של המרכז הראשי לרפואה דחופה (מלר"ד) של מאוחדת במרכז העיר. המלר"ד החדש הינו אחד המרכזים הרפואיים הגדולים ביותר בעיר, המתפרס על שטח של כ-1,000 מ"ר, ומעניק לתושבי ירושלים והסביבה שירותי רפואה דחופה בכל שעות היממה ובכל ימות השנה, בדומה לחדרי המיון בבתי החולים".

יצוין כי אירוע החניכה של המלר"ד החדש כלל קביעת מזוזות וסיור רשמי במעמד ראש העיר משה ליאון, רב שכונת גילה אליהו שלזינגר, ח"כ יוני מישרקי, יו"ר מאוחדת איל גבאי, מנכ"ל מאוחדת עוזי ביתן, מנהל המחוז עופר משולם, סגנו עופר שם–טוב,יועצו הבכיר של ראש העיר עופר איובי , המנהל הרפואי במחוז ירושלים ד"ר מנחם ביתן ואורחים נוספים.

"המרכז הרפואי החדש, שמחליף את המבנה הישן ששכן באותו הרחוב, יסייע להפחית את העומסים הכבדים בחדרי המיון בבתי החולים בירושלים, ובמקביל יאפשר לפונים אליו לקבל מענה רפואי מקצועי ומהיר על ידי מיטב הרופאים", מוסרים במאוחדת. "למעלה מ-67,000 מטופלים במלר"ד מידי שנה, כשהימים העמוסים ביותר הם חגי תשרי, ימי חול המועד וימי שבתון, בהן המרפאות סגורות או פתוחות באופן חלקי".

במאוחדת מציינים כי "המלר"ד נותן מענה למגוון רחב של טיפולים רפואיים דחופים, ביניהם פגיעות טראומה, שברים, כוויות וחתכים, מחלות שהוחמרו וכאבים חריגים, וניתן לבצע במקום גם צילומי רנטגן ובדיקות מעבדה. צוות מיומן ובכיר מלווה כל מטופל, ולרשות המטופלים עומד גם בית מרקחת פעיל לאורך השבוע. המלר"ד ממוקם במגדל שלם, ברחוב יפו 180 שבמרכז העיר, ונגיש לבעלי מוגבלויות".

ראש העיר משה ליאון: "אני מברך על פתיחתו של המרכז הראשי לרפואה דחופה של מאוחדת בירושלים. מרכז הרפואי החדש יסייע בהפחתת העומסים בחדרי המיון בבתי החולים בעיר, ומהווה אלטרנטיבה חשובה לקבלת שירותי רפואה דחופים מסביב לשעון ולאורך כל ימות השנה עבור תושבי ירושלים".

אייל גבאי, יו"ר מאוחדת: "מאוחדת היא הקופה הגדולה במחוז ירושלים, והמלר"ד הוא המענה הטוב ביותר למבוטחינו. הן מבחינת הזמינות, שעות הפעילות והיקף שירותי הרפואה שניתנים עם טובי הרופאים והמומחים, ומייתרים את הצורך של המטופלים להגיע לחדרי המיון, שיוצרים עומסים על בתי החולים. מאוחדת תמשיך לעשות את הטוב ביותר למען תושבי ירושלים כדי שיקבלו את השירות הטוב ביותר".

עוזי ביתן, מנכ"ל מאוחדת: "המרכז החדש הוא חלק מתנופת הפיתוח שלנו בעיר. אנו מבינים היטב את תפקידנו כארגון שירותי בריאות דומיננטי בעיר, לתת מעטפת שירותית מלאה, ומענה נגיש ומותאם אישית לצרכים הייחודיים של קהל לקוחותינו. המלר"ד בירושלים הוא הסנונית הראשונה מתוך תכנית אסטרטגית, הכוללת פתיחה של רשת מלר"דים בתל אביב, חדרה, רחובות ואשדוד, ולהמשך פיתוח שירותי הקופה לטובת תושבי העיר".

עופר משולם, מנהל מחוז ירושלים של מאוחדת: "המלר"ד החדש מהווה בשורה אמיתית לתושבי ירושלים והסביבה, ומרכיב חשוב בקידום שירותי הרפואה בקהילה ברחבי העיר. המלר"ד הוא היהלום שבכתר מבין עשרות הפרויקטים שאנו מקדמים, כשהמשותף לכולם הוא הגדלת היצע וזמינות השירותים הרפואיים לרווחת מאות אלפי מבוטחי מאוחדת במחוז ירושלים".

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר