רכבי שיירת החתונה (צילום: דוברות המשטרה)
רכבי שיירת החתונה (צילום: דוברות המשטרה)

מערב פרוע בירושלים: צפו – 'שיירת חתונה' משתוללת בכבישים

במרכז השליטה של משטרת ירושלים הבחינו אתמול, ראשון, ב'שיירת חתונה' שמבצע עבירות תנועה מסכנות חיים בדרך בר לב. זמן קצר לאחר מכן, בהכוונת מרכז השליטה, בוצעה אכיפה נגד המעורבים ורכבו של החתן ואביו נאסרו לשימוש

פורסם בתאריך: 4.9.23 08:51

אין גבול לחוצפה ולעזות המצח: אתמול, ראשון, בשעות הערב – שוב 'שיירת חתונה' משתוללת בכבישי ירושלים ומבצעת עבירות תעבורה מסכנות חיים.

במשטרה מספרים כי "שוטרי מרכז השליטה של מחוז ירושלים הבחינו באמצעות המצלמות ברכבי שיירת חתונה הנוסעת בדרך בר לב בירושלים ומבצעת עבירות תעבורה המסכנות את משתמשי הדרך. בעקבות כך, הוכוונו שוטרי התנועה של מחוז ירושלים בהתאם לכיוון נסיעתה של השיירה. כלי הרכב המעורבים נעצרו על ידי שוטרי התנועה בצד הדרך ובוצעה נגדם אכיפה, בין היתר נגד רכביהם של החתן ואבי הכלה שנאסרו לשימוש בשל ליקויים, ונרשמו דו"חות על סך 1,000 ש"ח לכל אחד בגין כך".



זאת ועוד, "אחיה של הכלה נתן לחבר שלו לנהוג ברכב, זאת על אף שהוא "נהג חדש" וללא מלווה במהלך נהיגתו כמתחייב בחוק", מוסיפים במשטרה. "בגין עבירה זאת, כנגד הנהג החל הליך דין תעבורתי, רישיון נהיגתו נפסל והרכב הושבת מנהלית ונגרר למגרש האחסנה".

לסיכוןם אומרים במשטרה: "נמשיך לפעול לשמירת ביטחונו של הציבור וכנגד עבירות התעבורה החמורות בכלל, ועבירות תעבורה המבוצעות במהלך התנהגות פסולה זאת של שיירת כלי רכב – ״שיירת חתונה", המסכנת את משתמשי הדרך".

 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר