רס"מ ע' (צילום: דוברות המשטרה)
רס"מ ע' (צילום: דוברות המשטרה)

הפיגוע אתמול בעיר העתיקה: צפו בשוטר שנדקר משחזר את האירוע

במהלך משמרת בשער חוטה התנפלה מחבלת על רס"מ ע' והחלה לדקור אותו. לאחר שנטרל אותה הוא סיפר על הדקירה, על ההשתלטות ועל האפוד שמנע את חדירות הסכין. מפקד המחוז ניצב תורג'מן שיבח את רס"מ ע' ואמר: "תגובתו היתה מיידית, חדה ונחושה"

פורסם בתאריך: 5.9.23 08:00

"במהלך משמרת בעיר העתיקה בשער חוטה, הסתערה לעברי אישה והחלה לדקור אותי באזור המותניים בחוזקה. מיד הבנתי שמדובר במחבלת", אומר רס"מ ע', השוטר שנגדו נעשה ניסיון פיגוע הדקירה אתמול בעיר העתיקה. "לא ביצעתי ירי כי היו במקום באותה עת עוברי אורח. הדפתי אותה בידיים וברגליים והשתמשתי בכוח בכדי לנטרל אותה. הסכין נשמטה מהיד שלה, וכשהיא היתה מרותקת על הרצפה וחלפה הסכנה, אני וצוות מג״ב שהיה בסמוך אליי השתלטנו עליה ועצרנו אותה. הבנתי שהאפוד שמר עלי ומנע את חדירת הסכין לגופי. אני ויתר שוטרי מרחב דוד שפועלים כאן נמשיך לפעול נגד מחבלים ומחבלות ולשמור על הבטחון".



כזכור, אתמול, שני, מעט אחרי השעה 21:05, הסתערה מחבלת (44, פלסטינית שוהה בלתי חוקית תושבת אזור ג׳נין) ודקרה שוטר של מרחב דוד שהוצב בסמוך לשער חוטה בעיר העתיקה בירושלים. השוטר, שכפי שהוא מספר לא נפגע מהדקירה בעקבות אפוד המיגון שעטה לגופו, הגיב מיד כשהדף את המחבלת לרצפה בגופו וניטרל אותה בכוח. כוח משטרה ומג״ב שהיה בסמוך השתלט עליה יחד עם השוטר, ועצר את המחבלת שנלקחה לחקירה.

 

 

כוחות רבים הגיעו לזירת הפיגוע, בהם גם מפקד מחוז ירושלים ניצב דורון תורג'מן, אשר שיבח את תפקוד השוטר שנטרל את המחבלת לאחר שנדקר. "המציאות מחייבת אותנו לדריכות מבצעית גבוהה כל הזמן ותגובה מהירה", אמר ניצב תורג'מן. "במקרה זה נטרול מחבלת שהסתערה וניסתה לרצוח שוטר באמצעות דקירות סכין. תגובת השוטר היתה מיידית, חדה ונחושה וכך גם של הכוח שהיה עמו. השוטר התעשט מהר ופעל לנטרול המחבלת והסכנה שנשקפה ממנה בכוח. אפוד המגן שעל גופו מנע פגיעה בו – מה שמוכיח גם את החשיבות של ציוד המיגון שעל השוטרים".

עוד הוסיף ניצב תורג'מן: "לצד המשך פעילות לסיכול טרור, עלינו להמשיך להגיב בצורה מהירה, מקצועית וחדה אל מול איום ״המפגע הבודד״, שפוגש אותנו בחודשים האחרונים לעיתים קרובות בדמות נערים צעירים, ובמקרה הזה- מחבלת בשנות ה-40 לחייה. יש למצות עמה את החקירה והדין עד תום, ולהמשיך בפעילות מבצעית יזומה לסיכול טרור ולאיתור איומי פח״ע מכל סוג שהם במרחב".

 

תגובות

תגובה אחת
  1. חיה אברמסקי

    מה זה החיות האלה ? בהמות ? עם דמות אנושית שדות בתחפושת

    פשוט חיות טרף כנראה בעלה קורע אותה מכות בבית והיא הכל יוצא החוצה ….

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר